| Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 09/06/2026 09:30 | 09/06/2026 11:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
| 2 | 12/06/2026 09:30 | 12/06/2026 11:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
| 3 | 21/06/2026 00:00 | 21/06/2026 00:00 | asíncrono 2 hora, actividad obligatoria AV hasta el 21 de junio |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació
- Sancerni Beitia, Maria Dolores
- PDI-Titular d'Universitat
L'objectiu del curs és capacitar per a l'elaboració de proves de rendiment de qualitat, així com en la valoració de la seua eficàcia i utilitat.
• Com construir una taula d'especificació
• Normes per a la redacció de preguntes objectives, tant d'elecció múltiple com d'altres formats.
• Criteris per a valorar la qualitat de les preguntes d'avaluació
• Introducció a l'elaboració de bancs de preguntes
Capacitar als participants per a:
- Elaborar correctament taules d'especificació prèvies a la redacció de preguntes
- Redactar preguntes objectives d'avaluació d'acord amb els estàndards proporcionats
- Detectar i corregir fallades en l'elaboració de proves de rendiment
- Elaborar rúbriques de correcció adequades
El docent pot establir activitats obligatòries que formen part dels criteris d'avaluació complementant les exigides per la normativa del SFPIE (% assistència punt 2.2)
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” ho curse i por tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
• Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.
Consultar normativa:








