Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 01/10/2024 18:30 | 01/10/2024 20:30 | En línia | |
2 | 08/10/2024 18:30 | 08/10/2024 20:30 | En línia | |
3 | 15/10/2024 18:30 | 15/10/2024 20:30 | En línia | |
4 | 22/10/2024 18:30 | 22/10/2024 20:30 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
• Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
• S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
• Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
• En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Martinez Agut, M Del Pilar
- PDI-Titular d'Universitat
- Coordinador/a de Mobilitat
MARCO ANTONIO GAYÁ REIG
Doctor en Educació per la Universitat de València. Mestre funcionari de carrera i director del Centre Públic d'Educació Infantil i Primària "Els Tolls" (Benidorm). Professor col·laborador de la Universitat Internacional de València (VIU) en el Màster Universitari d'Assetjament Escolar i Mediació
- Incorporar l'educació per al desenvolupament sostenible i per a la ciutadania mundial a les Guies Docents.
- Compartir propostes metodològiques per a l’acció educativa en els diferents àmbits educatius.
- Desenvolupar i implementar processos, tècniques i instruments d'avaluació dels aprenentatges.
- Valorar-les mesures d'atenció a la diversitat de l’alumanat en la planificació i desenvolupament de les accions formatives, mitjançant estratègies com el Disseny Universal d'Aprenentatge (DUA).
- Introduir i compartir iniciatives d'investigació i innovació des de les aules.
- Dissenyar, desenvolupar i compartir accions formatives vinculades a l’àmbit educatiu en el qual es desenvolupa la professió docent.
- L'educació per al desenvolupament sostenible i per a la ciutadania mundial.
- Les competències clau per a la sostenibilitat i els objectius específics d'aprenentatge per als ODS (dominis cognitiu, socioemocional i conductual). El model Greencomp Europeu.
- Les metodologies per a l’acció educativa.
- Els elements de la programació d'accions formatives.
- Metodologia i avaluació dels aprenentatges. Tècniques i instruments.
- Mesures d'atenció a la diversitat a les aules.
- La investigació i innovació en les Guies Docents.
- Planificació, disseny i presentació d'unitats de programación.
- Saber aplicar els coneixements adquirits i ser capaços de resoldre problemes en entorns nous, o poc coneguts, dins contextos més amplis (o multidisciplinaris) relacionats amb la seua àrea d´estudi.
- Saber comunicar les conclusions i els coneixements adquirits.
- Posseir les habilitats d’aprenentatge que els permeten continuar d’una forma que haurà de ser en gran manera autodirigida o autònoma.
- Ser capaços d’integrar coneixements i afrontar la complexitat de formular judicis a partir d’una informació que, sent incompleta o limitada, incloga reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l’aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Planificar, desenvolupar i avaluar el procés d'ensenyament i aprenentatge potenciant processos educatius que facilitin l'adquisició de les competències pròpies dels respectius ensenyaments.
- Buscar, obtenir, processar i comunicar informació (oral, impresa, audiovisual, digital o multimèdia), transformar-la en coneixement i aplicar-la en els processos d'ensenyament i aprenentatge.
- Promoure'n la capacitat per aprendre per ell mateix amb altres, i desenvolupar habilitats de pensament i de decisió que faciliten l’autonomia, la confiança i la iniciativa personals.
- Analitzar críticament l'acompliment de la docència, de les bones pràctiques utilitzant indicadors de qualitat.
- Identificar els problemes relatius a l'ensenyament i aprenentatge de les matèries i plantejar-hi alternatives i solucions.
- Conèixer i aplicar metodologies i tècniques bàsiques per a l’acció educativa i ser capaç de dissenyar i desenvolupar projectes i la seva avaluació.
- Dominar estratègies i procediments d'avaluació dels processos d'aprenentatge de l'alumnat, així com els propis per al l’avaluació dels processos d’ensenyament.
- Conèixer i aplicar propostes docents innovadores en l'àmbit de les matèries de l'especialitat o nivell educatiu.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores síncrones i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.
El/La professor/a informa: El procediment d'avaluació de l'activitat consistirà en la realització d'uns senzills qüestionaris de tipus test al final de cada sessió i la resposta a unes activitats aplicades.