Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Presentation of scientific research in English (oral and written communication)

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició En línia asíncrona + Presencial
Llengua Anglès
Durada total 20
Durada presencial 16
Durada en línia asíncrona 4
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2022-2023
Edició 01
Any del pla de formació 2023
Data d'inici del curs 22/05/2023
Data de finalització del curs 12/06/2023
Data d'inici d'inscripció 03/05/2023
Data de finalització d'inscripció 12/05/2023
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 22/05/2023 10:00 22/05/2023 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 29/05/2023 10:00 29/05/2023 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
3 05/06/2023 10:00 05/06/2023 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
4 12/06/2023 10:00 12/06/2023 14:00 Aula PB SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Aquest curs s’adreça al professorat novell o més experimentat dels graus no filològics que vol refrescar les seves competències comunicatives (orals i escrites) per a presentar la seva investigació i divulgació en anglès.
Criteris de selecció

Tindrà prioritat el professorat que haja realitzat el curs “English as a Medium of Instruction (EMI): Metodologies actives aplicades a la docència en anglés” del SFPIE.

Professorat UV
  • Montañes Brunet, Elvira
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
Ver ficha
Objectius formatius

Learning objectives:

1. To use academic English to write scientific articles: planning, objectives, structure, editing.

2. To use academic English to deliver scientific presentations: preparation and planning, objectives, structure and delivery. The Q & A section.

3. To recognize some features of communication in general and academic communication in particular: communicative purpose, audience, register and style.

4. To be aware of the role of non-verbal communication.

5. To deliver a mini-presentation in English.

6. To evaluate presentations (rubrics).

Continguts

Contents:

1. Analysis of scientific articles: reading techniques and parallel writing.

2. Planning and preparing presentations.

3. Delivering presentations.

4. Self-evaluation and peer-evaluation of presentations.

Competències que es desenvoluparan
  1. To be able to communicate effectively in English in academic contexts: written mode, papers.
  2. To be able to communicate effectively in English in academic contexts: oral mode, presentations.
  3. To be able to communicate effectively in English in academic contexts: oral mode, interpersonal communication.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Realització d’una mini-presentació que serà avaluada per la resta de participants.

Inscripció