Destinataris
PDI
Modalitat d'impartició
Presencial
Llengua
Castellà
Durada total
12
Durada presencial
12
Programa
Convocatòria 'Docència i investigació'
Modalitat formativa
Curs
Període
1er semestre
Curs acadèmic
2021-2022
Edició
02
Any del pla de formació
2021
Data d'inici del curs
03/12/2021
Data de finalització del curs
17/12/2021
Data d'inici d'inscripció
10/05/2021
Data de finalització d'inscripció
14/05/2021
Sessions
Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 03/12/2021 10:00 | 03/12/2021 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
2 | 10/12/2021 10:00 | 10/12/2021 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
3 | 17/12/2021 10:00 | 17/12/2021 14:00 | Aula 2.1 SFPIE | |
6 | 03/11/2021 15:30 | 03/11/2021 17:30 |
Professorat UV
- Aleixos Borras, Maria Inmaculada
- PI-Invest Doct Uv Senior
Objectius formatius
- Reflexionar sobre la complexitat de la gestió i anàlisi de les dades no estructurades.
- Reconèixer la importància de la gestió i l'anàlisis eficients dels recursos en recerca qualitativa.
- Conèixer les funcionalitats bàsiques de NVivo per a la gestió i anàlisi de la bibliografia i dades/fonts.
Continguts
- Característiques i funcionalitats de NVivo
- Creació d'un projecte
- Diferents vistes
- Tipus d'arxius i importació d'arxius (pdfs, xarxes socials, imatges,àudios, etc.)
- Tipus de cerques. Quan utilitzar les unes o les altres.
- Codis
- Casos
- 'Memos'
- Vincles
- Codificació de recursos
- Eines de visualització
- Matrius de marc de treball
- Matrius de codificació
Competències que es desenvoluparan
- Conèixer com el programari CAQDAS (Computer-Aided Qualitative Data Analysis) pot fer més eficient l'anàlisi de fonts/dades en recerques qualitatives.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat
Per a obtenir la certificació final cal obtenir la qualificació “Apte” en el curs ypor tant ha d'haver complert els criteris d'avaluació següents:
- Assistència almenys del 85% de les sessions.
- Participació activa durant la sessió.
- Lliurament d'una sèrie de tasques que s'aniran demanant al llarg del curs.