Logo de la Universitat de València Logo del portal

Visites a la Universitat. Programa Conèixer

• 7 de gener de 2019
Grup d'alumnes de secundària visitant la Universitat de València

Els dies 19, 20, 21 i 22  de febrer de 2019 es realitzaran les visites a la Universitat de València del Programa Conèixer la Universitat. Les visites van dirigides a estudiants de segon de batxillerat o últim curs dels cicles formatius de grau superior.

Els centres d’ensenyament secundari s’hi poden inscriure fins al 8 de febrer. Per a obtenir més informació i fer la inscripció, consulteu el bloc del Programa Conèixer.