Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Convocatòria de maig/juny de la CIEACOVA

• 29 de març de 2021

Convocades les proves de maig/juny de la CIEACOVA​

Com en anys anteriors, la Universitat de València no participa directament en la convocatòria de maig/juny de la CIEACOVA. No obstant això, el centre adscrit de Florida Universitària sí que hi participa i, després d'un període inicial d'inscripció reservat per a la seua comunitat universitària i grup empresarial, permetrà de matricular-s'hi preferentment al personal i estudiants en actiu de la Universitat de València, sempre que en resten places. Aquesta preferència inclou exclusivament el personal i estudiants de la UV en actiu durant el període de matrícula. Informeu-vos-en en www.floridauniversitaria.es.

Altres universitats de la CIEACOVA sí que hi participen. Podeu informar-vos sobre les condicions d'inscripció enviant-los formularis de contacte de www.cieacova.com o a través dels seus respectius serveis de llengües, els quals estan enllaçats en els logos de la pàgina de presentació de www.cieacova.com.