Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

Debats en valencià amb experts al CAL de Burjassot-Paterna [19 i 26/5, 16 h]

• 11 de maig de 2022

Debatem en valencià: espècies exòtiques i què fer amb les construccions en parcs naturals

Teniu gana de debatre? Veniu als debats en valencià amb experts al Centre d’Aprenentatge de Llengües de Burjassot-Paternauna nova activitat per practicar l’oral en valencià. Les pròximes sessions seran els següents dijous:

• 19 de maig, 16 h: Com gestionem les espècies exòtiques que apareixen al medi?, amb Alexandre Mestre Pérez (doctor en biologia de l'Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva)
  • 26 de maig, 16 h: Aprofitament o enderrocaments dels espais construïts en parcs naturals: el cas del Sidi Saler, amb Patrícia Moya Gay (biòloga especialitzada en botànica de l’Institut Cavanilles de Biodiversitat i Biologia Evolutiva)

Podeu apuntar-vos-hi a cal.burjassot@uv.es o personalment al CAL.

Al CAL de Burjassot-Paterna podeu aprendre, autònomament, valencià, anglès, francès, alemany, italià, portuguès, xinès, rus, àrab, polonès i castellà, a més de rebre assessorament, correcció de redaccions i exercicis de resposta oberta, grups de conversatutories, simulacres de proves, etc. Visiteu www.uv.es/llengues/cal per a més informació.