Logo de la Universitat de València Logo Servei de Llengües i Política Lingüística Logo del portal

Resolució provisional de concessió d'ajudes a cursos i proves per a PDI, PI i PAS

• 10 de juliol de 2024

S'ha publicat en el tauler de la Universitat de València la resolució del 9 de juliol de 2024 del virector d'Internacionalització i Multilingüisme de la Universitat de València, per la qual s'atorguen o desestimen de manera provisional diverses sol·licituds d'ajudes a cursos de llengua i proves d'acreditació realitzades entre els mesos de febrer i juny.

Fins al dia 20 de juliol es podrà aportar la documentació requerida o fer una reclamació presentant una instància a través de la seu electrònica.

En els menús de la pestanya “General” del formulari, seleccioneu:

1. Tipus d'òrgan al qual es dirigeix: Serveis universitaris, generals i centrals
  2. Òrgan al qual es dirigeix: Servei de Llengües i Política Lingüística
  3. Tramitació desitjada: Gestions específiques de la unitat