(*) Les sol·licituds dirigides a la Secció de Personal d’Investigació, poden presentar-se:
- En el Registre Electrònic de la Seu Electrònica de la Universitat de València, fent ús de la instància general a través de: https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U
- Presencialment en el Registre General i Auxiliars de cadascun dels centres de la Universitat de València. Consultar la informació per a la presentació de sol·licituds en: https://www.uv.es/uvweb/registre-general/ca/registre-general-1285868559166.html
O bé, segons alguna de les formes establides en la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, entre les quals no es troba el correu electrònic.
- Instància general (*)
- Sol·licitud de compatibilitat (*) (Mès informació ací)
- Declaració de no concurrència
- Document de renúncia al contracte (*)
- Document de renúncia a la proposta de contractació
- Comunicació distribució horària
- Model de comunicació de dades al pagador (retencions sobre els rendiments del treball Reglament de l'IRPF)
- Imprés de canvi d'adreça i/o dades bancàries
- Permís de lactància (sol·licitar, com a mínim, 15 dies abans de finalitzar el període de maternitat) (*)
- Imprés de reducció de jornada per guarda menor de 12 anys (*)
- Declaració jurada d'activitats
- Informe cessament LIF