• Agenda mòbil UV

4t Congrés Internacional CLUSTERING

CLUSTERING-2019

Període de l'esdeveniment: De 23 de de maig de 2019 a 24 de de maig de 2019. Dijous i divendres de 09:00 a 18:00.

Lloc de realització: Facultat d'Economia de la Universitat de València

Descripció:

Per quart any consecutiu, la Facultat d'Economia acollirà el Congrés CLUSTERING, el qual té com a objectiu el servir de fèrtil fòrum acadèmic per a la discussió sobre temes actuals i emergents en "Clústers, Districtes Industrials i Competitivitat Internacional", i de treballs en els quals la localització és una variable clau d'anàlisi.

Organitza:

Grup de Recerca GESTOR (Geoestratègia Organitzacional, Clústers i Competitivitat). (GIUV 2014-205)..

Contacta: clustering@uv.es

Més informació: