• Agenda mòbil UV

Busquem 20 estudiants per a la Mostra d’art públic de la UV

Obra d'Alejandro Granero i Sonia Tarazona. Mostra 2018.

Període de l'esdeveniment: De 16 de de setembre de 2019 a 25 de de setembre de 2019. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:01 a 23:59.

Lloc de realització: Espais del Campus de Burjassot

Descripció:

Busquem 20 estudiants (grau, màster o doctorat) de la Universitat de València que tinguen interès i curiositat per l’art i la seua vinculació amb la ciència. Us farem partícips d’aquesta intervenció artística que interactua amb l’espai universitari del campus de Burjassot.

Us oferim: formació pràctica, conèixer als artistes i les obres de la XXII edició de la Mostra art públic / universitat pública, participar de la difusió de la Mostra 2019 i n'hi haurà sorpreses per als participants.

Us demanem: la vostra implicació i 4 hores del vostre temprs repartides entre 3 matins entre finals de setembre i començaments d’octubre de 2019.

Com us podeu inscriure?: Envieu un mail a artpublic@uv.es amb el vostre nom, curs i titulació que estudieu i un telèfon i contactarem amb vosaltres.

Sols n'hi ha 20 places i el termini s'acaba el 25 de setembre, afanyeu-vos!

Organitza:

Servei d'Informació i Dinamització (Sedi).

Contacta: artpublic@uv.es

Més informació: