• Agenda mòbil UV

Inscripcio a la Trobada Joves Rurals. Experiències de dinamització

Vista Aras de los Olmos

Període de l'esdeveniment: De 1 d'octubre de 2018 a 19 d'octubre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 19:00 a 15:00.

Lloc de realització: Teatre Municipal Aras de los Olmos, Plaza los Serranos, 3

Descripció:

Oberta inscripció en web

La major part de les comarques rurals d'àrees de l'interior de la Comunitat Valenciana són entorns d'una profunda reculada demogràfica, on s'han produït reduccions poblacionals superiors al 50% respecte als últims 60 anys, i també un envelliment notable dels actuals residents, que a les localitats de població inferior a 500 habitants, són en un 50% majors de 65 anys. La major part de les comarques tenen densitats de població inferior als 10 habitants/km2.

Com a mostra tenim als 6,50 h/km2 del Rincón de Ademuz o els 6,13 h/km2 de l’Alto Mijares, per la qual cosa es dedueix que en aquestes comarques hi ha molt poca población jove. Des de l'IVAJ, en col•laboració amb la Universitat de València, volem donar eines tant als joves com als dinamitzadors socials de les comarques d'interior perquè s’implementen sinergies d'empoderament entre els joves de les esmentades comarques.

Organitza:

Generalitat Valenciana - IVAJ; Coorganitzen Universitat de València, Ajuntament d'Aras de los Olmos i Càtedra PAGODA.

Contacta: unitatsuport@uv.es

Més informació: