• Agenda mòbil UV

Introducció a la descripció taxonòmica amb delta i la il·lustració científica

Taxonòmica

Període de l'esdeveniment: De 22 de novembre de 2017 a 18 de desembre de 2017. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous, divendres, dissabte i diumenge de 00:00 a 00:00.

Lloc de realització: Fac.Ciències Biològiques Campus Burjassot Laboratori 4 multiusos Edif.B-p1

Descripció:

Els estudiants poden portar claus i literatura sobre els seus tàxons d' interés. L'objectiu és que tots construïsquen una base de dades taxonòmiques i una clau d'identificació interactiva. Hi haurà una presentació introductòria, mostrant tots els detalls de la il·lustració científica i després d'açò hi haurà temps perquè tots puguen practicar.

Dirigit als estudiants dels Graus de Biologia i Ciències Ambientals i de Postgrau (Màster Universitari en Biodiversitat: Conservació i Evolució) i públic general.

Curs en Anglés, co-impartit pels Dr. Francisco Montero, Dr. Ferran Palero i el Dr. Oliver Coleman.

Organitza:

Servei d'Extensió Universitària.