• Consulta l'oferta de graus
  • 15225: Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • 18410: Conèixer les eines per a planificar, gestionar, implementar i avaluar els sistemes de producció i operacions.
  • 19142: Conèixer diferents problemes de producció i la seva relació amb altres processos de l'empresa.
  • 19141: Conèixer els diferents instruments de finançament i ser capaç de valorar la interacció entre les decisions d'inversió i finançament de l'empresa.
  • 19446: Caracteritzar jurídicament els diferents tipus d'informació i avaluar els riscos i responsabilitats jurídiques del delegat de protecció de dades i altres agents encarregats del maneig de bases de dades.
  • 19140: Conèixer el marc legal i ètic bàsic per al desenvolupament d'activitats de tractament d'informació, dades personals i macrodades, així com per al comerç i contractació electròniques.
  • 19139: Avaluar el sistema de control intern, en el marc dels sistemes d'informació comptable.
  • 19445: Conèixer els conceptes bàsics sobre lògica, algorísmia, complexitat computacional i la seva aplicació a la intel·ligència dels negocis.
  • 19138: Identificar el valor per al client en l'entorn digital.
  • 19296: Identificar el comportament del client en l'entorn digital.
  • 19137: Adoptar decisions de màrqueting mix en l'entorn digital.
  • 19295: Adoptar decisions de màrqueting estratègic en entorns digitals.
  • 19136: Aplicar les tècniques de recerca de mercats a entorns digitals.
  • 19294: Analitzar la informació digital del client i les marques.
  • 19293: Identificar la informació de màrqueting del client en l'entorn digital.
  • 19135: Comprendre les claus de funcionament del mercat i els efectes de les seves diferents estructures mitjançant estudis basats en la recollida i anàlisi de dades.
  • 19292: Conèixer els principis de l'anàlisi econòmica i la seva aplicació al diagnòstic i resolució de problemes basats en l'anàlisi de dades.
  • 19134: Extreure informació interna i externa i utilitzar-la per a l'estimació dels paràmetres que defineixen les inversions productives.
  • 18268: Relacionar, utilitzant algorismes supervisats i no supervisats, els diferents elements que interactuen en les decisions dels individus.
  • 19291: Comprendre la naturalesa sistèmica de l'empresa digital.
  • 19290: Comprendre i valorar les característiques i utilitat de les diferents estratègies corporatives i competitives de les empreses digitals.
  • 19289: Plantejar objectius i dissenyar estratègies en empreses digitals, així com valorar les implicacions i necessitats per a la seva consecució.
  • 19288: Realitzar diagnòstics estratègics en entorns complexos i incerts, utilitzant les metodologies adequades.
  • 19444: Prendre decisions en ambient de certesa i incertesa.
  • 19287: Expressar les situacions d'incertesa i atzar utilitzant llenguatges matemàtics, sintètics i gràfics.