• Consulta l'oferta de graus
  • 15225: Que els estudiants hagen desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per a emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
  • 15221: Que els estudiants hagen demostrat posseir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteix de la base de l'educació secundària general, i se sol trobar a un nivell que, si bé descansa en llibres de text avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de l'avantguarda del seu camp d'estudi.
  • 15222: Que els estudiants sàpien aplicar els seus coneixements al seu treball o vocació d'una forma professional i posseïsquen les competències que solen demostrar-se per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seua àrea d'estudi.
  • 15223: Que els estudiants tinguen la capacitat d'arreplegar i interpretar dades rellevants (normalment dins de la seua àrea d'estudi) per emetre judicis que incloguen una reflexió sobre temes rellevants d'índole social, científica o ètica.
  • 15224: Que els estudiants puguen transmetre informació, idees, problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat.
  • 2711: Reconèixer la necessitat de mantenir i actualitzar la competència professional, prestant especial importància a l'aprenentatge, de manera autònoma i continuada, de nous coneixements, productes i tècniques en nutrició i alimentació, així com la motivació per la qualitat.
  • 3098: Saber aplicar el mètode científic i adquirir habilitats en el maneig de les principals fonts bibliogràfiques.
  • 3097: Posseir capacitat d'anàlisi i síntesi, de treball en equip i d'organitzar i planificar activitats.
  • 3096: Capacitat comunicativa oral i escrita en tots els àmbits possibles de l'exercici de la seua professió; esperit crític, adquirint habilitats de treball en equip i assumint el lideratge quan siga apropiat.
  • 3100: Conèixer l'estructura de la cèl·lula i la seua evolució.
  • 3101: Comprendre d'una manera general el funcionament cel·lular.
  • 3102: Ser capaç d'entendre on tenen lloc els diferents processos cel·lulars.
  • 3103: Conèixer el cicle cel·lular i la seua regulació.
  • 3104: Comprendre els principis bàsics de l'organització del genoma, l'herència i la diversitat biològica.
  • 3105: Conèixer els fonaments químics, bioquímics i biològics d'aplicació en nutrició humana i dietètica.
  • 3106: Conèixer els distints mètodes educatius d'aplicació en ciències de la salut, així com les tècniques de comunicació aplicables en alimentació i nutrició humana.
  • 2999: Conèixer la fisiologia bàsica del cos humà des del nivell molecular a l'organisme complet, en les distintes etapes de la vida.
  • 3000: Aprendre a entendre l'organisme com un tot.
  • 3001: Conèixer i interpretar com participa cada òrgan en el manteniment de la constància del medi intern.
  • 3002: Saber com plantejar-se problemes i utilitzar els mètodes adequats per a la seua resolució, sent capaç de dur a terme un raonament crític.
  • 3003: Aprendre el maneig suficient de l'instrumental científic relacionat directament amb la seua tasca professional.
  • 3006: Conèixer l'estructura i la funció del cos humà des del nivell molecular fins a l'organisme complet, en les distintes etapes de la vida.
  • 2476: Resolució de problemes: ser capaç dÆavaluar clarament els ordres de magnitud, de desenvolupar una percepció de les situacions que són físicament diferents però que mostren analogies, permetent, per tant, lÆús de solucions conegudes a nous problemes.
  • 3234: Comprensió teòrica de fenòmens físics: tenir una bona comprensió de les teories físiques més importants (estructura lògica i matemàtica, suport experimental, fenòmens físics descrits).
  • 3235: Destreses matemàtiques: comprendre i dominar l'ús dels mètodes matemàtics i numèrics utilitzats més comunament.