IV Jornades d'Innovació Educativa: La renovació docent en l'Ensenyament Superior

Els dies 4 i 5 de maig es celebren a la Facultat de Filologia, Traducció i Comunicació de la Universitat de València les quartes Jornades de Innovació Educativa amb el títol "La renovació docent en l'Ensenyament Superior".

Les jornades es celebren per iniciativa del grup d’Innovació Educativa SLATES (Second Life Aplicat a Tutoríes en Ensenyament Superior), dirigit per la professora Inés Rodríguez, del Departament de Filologia Francesa i Italiana. Aquest any es presenta com una jornada multidisciplinar, que comptarà amb la participació de professorat de diferents àrees de la nostra universitat.

Data d'actualització: 27 de abril de 2017 13:50.