Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

En aquesta pestanya es poden definir les dades bàsiques del tràmit del qual s'està sol·licitant la reedició o creació.

És molt important seleccionar correctament el formulari del qual es demana la reedició (si és el cas) ja que es carregaran les dades que existien en la sol·licitud SINATRAS/SINATRA de l'edició anterior.

Captura formulari de petició de nous formularis


Unitat organitzativa responsable*: aquest camp indica el codi de la unitat a la qual pertany l'usuari que ha iniciat sessió en la sol·licitud. No és modificable.

El tràmit és reedició d'anys anteriors?*: primer s'indicarà si el tràmit és una reedició d'anys anteriors. Hi ha dues opcions (SÍ/NO).

  • SÍ: s'activaran dos camps més:
  • Mostrar només les de la unitat (SÍ/NO): permet triar entre veure només els tràmits creats que pertanyen a la unitat de l'usuari que ha iniciat (SÍ), o tots els tràmits de la universitat (NO). En l'exemple per a la unitat del sol·licitant apareixen només dos tràmits disponibles per a reeditar.

Captura botó tràmits a reeditar

O el llistat complet de tràmits de la universitat a través de Entreu:  

Captura llistat de tràmits

  • Tràmit per a reeditar: desplegable que mostra el llistat de tràmits, segons elecció, de la unitat del sol·licitant o tots els de la UV. Quan es selecciona un tràmit d'aquest llistat, s'emplenen automàticament alguns camps amb la informació que estava registrada en el SINATRAS per a evitar emplenar de nou manualment.
  • NO: indica que el tràmit que vol sol·licitar no té cap versió existent en el sistema, llavors cap camp estarà emplenat prèviament. Serà necessari emplenar manualment tots els camps del formulari per a aquesta nova petició.

Captura botó si/no

Títol del formulari*: és obligatori. Cal escriure el títol del tràmit nou a sol·licitar. Ha de ser prou descriptiu.

Descripció i propòsit*: és obligatori. Ací es pot detallar la petició del nou tràmit.

Perfils a qui va dirigit el tràmit: és obligatori. Ací cal marcar cadascun dels tipus de persones usuàries potencials que usaran el tràmit nou.

Captura perfils a qui va dirigit

Ubicació del tràmit dins de la SEU ENTREU: és opcional. Es pot seleccionar una o més ubicacions del tràmit en el menú de la seu ENTREU on haurà d'aparéixer el tràmit com a accessible (Només per a tràmits que hagen de ser accessibles des de SEU ENTREU).

Captura ubicació del tràmit dins de  Entreu

Dins de cada menú, s'ha de seleccionar el submenú d'ENTREU:

Captura distintos submenús de Entreu

Ubicació del tràmit dins de la SEU ENTREU: és opcional. Si no teniu clar on hauria de situar-se el nou formulari, podeu descriure quina visibilitat voleu perquè nosaltres us ajudem a decidir la ubicació dins del menú.

Captura ubicació del tràmit dins de la seu Entreu

Normativa: és opcional. S'indicarà la normativa relacionada amb el nou tràmit si n'hi ha o es coneix.

Òrgans intervinents (llista d'unitat / serveis o centres que intervenen en la gestió) : és obligatori. Es pot crear/eliminar una nova fila per a cada òrgan intervinent utilitzant els botons ‘Afegir nova’ o ‘Eliminar fila’ que es veuen en el lateral dret de la finestra del formulari.

Captura òrgans intervinents