Gestió Electrònica UVUniversitat de València Logo del portal

En la part superior de la safata es mostren una sèrie d'elements funcionals que us permeten gestionar els documents de la safata seleccionada de manera àgil.

 Aquestes funcionalitats inclouen les següents accions:

  • Definir el nombre de documents mostrats en cada pàgina. 
  • Seleccionar els documents (selecció múltiple) visibles en la pàgina actual (per a signatura/rebuig).
  • Seleccionar tots els documents (selecció múltiple) de totes les pàgines (per a signar o rebutjar). 
  • Visualitzar el número d'ordre dels documents mostrats i el total de documents. 
  • Navegar per les diferents pàgines (primer, anterior, següent, últim). 
  • Filtrar els documents mostrats introduint un patró de text.
Aspecte de la safata d'entrada
Aspecte de la safata d'entrada.

FUNCIONS BÀSIQUES

Tancar sessió

En tot moment es mostra en la part superior dreta de totes les pàgines el nom de l'usuari o la usuària identificat. Si voleu tancar la vostra sessió de treball, premeu la icona que figura al costat del nom de l'usuari identificat.

Menús i ubicació

En la part superior esquerra de totes les pàgines hi ha dos elements que us permeten realitzar les accions principals del programa.
Pestanyes (Portafirmes, Utilitats, etc.). Aquests botons funcionen com a llistes desplegables que poden contenir diferents funcionalitats relacionades amb l'ítem associat.
Molla de pa: en tot moment mostra la ruta de navegació utilitzada fins a arribar a la pàgina actual i els enllaços que us permeten navegar directament a les pàgines antecessores.

Configuració personal

És possible definir una configuració personal per a diversos aspectes del programa. Premeu la pestanya “Portasignatures” per a obrir les opcions i seguidament seleccioneu l'opció “Configuració portasignatures”. Modifiqueu les opcions personals segons les vostres preferències i premeu el botó “Modificar” per a validar els canvis. Si no voleu fer canvis, premeu el botó “Desfer” o directament seleccioneu una altra opció a partir de les pestanyes superiors.

Delegació de signatura

Igualment es mostren les possibles delegacions de signatura en favor d'altres persones, les quals necessàriament han de tenir accés al portasignatures amb permisos de persona signant. Aquestes delegacions es gestionen de forma centralitzada. Contacteu amb l'administrador o l'adminsitradora de TACTICA o del CAU per a fer modificacions.

Safata d'entrada

Permet accedir a PortaSignatures UV. L'accés és directe a la safata de signatura de documents pendents per a agilitzar-ne la signatura.