|
ENTITAT PROPONENT DEL REPTE
OBJECTIU DEL REPTE
DESCRIPCIÓ DEL REPTE
CONDICIONS ESPECÍFIQUES DE PARTICIPACIÓ
INSCRIPCIÓ EN EL REPTE
CALENDARI DE REALITZACIÓ DEL REPTE
AVALUACIÓ DELS PARTICIPANTS
PREMIS
LLISTAT D'ADMESOS/ES
Entitat proponent del repte:
CAIXA POPULAR, con NIF F-46090650
Objectiu del repte:
L'objectiu del Repte proposat per l'entitat CAIXA POPULAR és el desenvolupament i la identificació de talent entre els estudiants de les titulacions oficials de la Facultat d'Economia de la Universitat de València.
Mitjançant aquesta iniciativa es persegueix ajudar els joves a desenvolupar el seu potencial professional, per al que se'ls oferirà el suport, formació i assessorament necessaris i orientats a facilitar la resolució del Repte podent, així mateix, optar a l'obtenció de premis per aquestes.
Descripció del repte:
L'entitat CAIXA POPULAR proposa a l'estudiantat interessat participar en un repte que consisteix a convidar als alumnes al fet que sentin que són creadors de productes i serveis de Caixa Popular i el seu objectiu és proposar una línia de negoci adaptada a les necessitats actuals dels joves que sigui atractiva i estigui lligada a la sostenibilitat.
El Repte es desenvolupa a través de:
-
Un programa formatiu i de mentoría acadèmica i professional, consistent en una sessió de presentació del Repte, una jornada de treball i en sessions de resolució de dubtes durant el temps que duri el Repte, així com una sessió de tancament..
-
Un equip de professionals especialitzats en la matèria que estaran a la disposició dels participants durant els dies del Repte..
-
UVocupació per mitjà del seu personal tècnic farà costat als i les participants en el Repte en tots aquells aspectes i/o necessitats relacionats amb la seua inserció professional.
-
Tots els participants en el Repte hauran d'assistir a les sessions del programa formatiu i de mentoría acadèmica i professional organitzades.
El Repte es desenvoluparà de manera híbrida, podent els participants resoldre el cas al llarg dels dies establits en la base precedent.
Condicions específiques de participació:
El Repte es resoldrà per parelles, sent els requisits per a participar els següents:
-
Haver superat, almenys, el 50% dels crèdits totals d'algun dels següents graus de la Universitat de València: Administració i Direcció d'Empreses, Intel·ligència i Analítica de Negocis, Economia, Finances i Comptabilitat, International Business, Doble Grau en Administració i Direcció d'Empreses, Doble Grau en Dret i Economia, Doble Grau en Turisme i Administració i Direcció d'Empreses, Grau en Turisme.
-
Tenir nivell bàsic de valencià (escrit i parlat).
-
Resultar admès d'acord amb aquests criteris d'inscripció establerts.
L'entitat convocant es reserva el dret a sol·licitar a les persones participants la documentació acreditativa del compliment dels requisits, quedant obligades aquestes a enviar-la, pel mitjà que se'ls indique, en el termini màxim de 48 hores a partir de la inscripció. En cas que no s'atenga aquest requeriment, i no s'acrediti el compliment dels requisits, la parella serà eliminada del Repte.
Inscripció en el repte:
Període d'inscripció en el repte: Del 6 al 16 de novembre
Les candidatures podran presentar-se des del 6 de novembre de 2023 fins el 16 de novembre de 2023, a les 23.59 hores (GMT), moment en el qual finalitzarà el termini de recepció de candidatures.
L'organització podria, en cas de resultar necessari, ampliar el termini de recepció de candidatures mitjançant anuncis publicats en la web
Per a participar, has de seguir aquestes instruccions:
-
Accedeix o registra't en el web http://www.uv.es/bolsadetrabajo
-
Entra a l'apartat "Accedir a reptes disponibles" dins de la teva fitxa i tria el “Repte de Talent i Ocupació de CAIXA POPULAR”
-
Accepta les "Condicions Generals" i prem l'opció "Continuar"
-
En inscriure't en l'esdeveniment, rebràs en la teva adreça electrònica un missatge de confirmació
-
En rebre el missatge de confirmació caldrà que ens escrigues a talenret@uv.es i enviar la següent informació i documentació:
-
Nom, cognoms, número de NIF e email de contacte teu i del teu company/a
-
En el cas que estudies alguna titulació de les esmentades en el punt 1 de l'apartat "Condicions específiques de participació" has d'incloure el document acreditatiu del total de crèdits superats. Aquest document es pot obtenir des de l'opció “consulta d'expedients” en la teva secretaria virtual.
-
Recorda que el termini màxim per a enviar aquesta documentació és de 48 hores a partir de la inscripció. En cas que no s'atengui aquest requeriment, i no s'acrediti el compliment dels requisits, la parella serà eliminada del Repte.
Nota important d'obligatorietat:
-
Els dos components de la parella s'han d'inscriure individualment.
-
Els dos components de la parella participants han de complir amb els requisits per a participar especificats en l'epígraf anterior.
El dia 20 de novembre hauràs de consultar en aquesta web l'apartat de "Llistat d'admesos/es" per a comprovar si formes part d'aquest.
En el cas que formes part d'aquest llistat, un/a representant de CAIXA POPULAR contactarà amb tu i amb la teva parella d'equip per a incorporar-vos al repte
Per a qualsevol dubte, pots contactar amb UVocupació a través de l'adreça de correu talentret@uv.es i/o el telèfon 961625901.
Calendari de realització del repte:
- Del 6 al 16 de novembre
Període d'inscripció en el repte.
- 20 de novembre:
Publicació del llistat de les parelles admeses en el repte.
La llista d'admesos/as serà publicada en la web comunicant-se a cada persona/parella participant la seva incorporació al Repte juntament amb la Guia de Participació en aquest.
Setmana del Repte:
-
22 de novembre a la tarda via telemàtica (Teams):
Presentació i inici del Repte a càrrec del Departament de Talent de Caixa Popular juntament amb el Responsable de Desenvolupament de Negoci.
-
28 de novembre al matí de manera presencial en els Serveis Centrals de Caixa Popular. En horari de 9:00h a 15:00h:
Jornada de treball i resolució de dubtes a càrrec de l'equip de treball de Caixa Popular.
Programa de la jornada:
-
Presentació i visita a Serveis Centrals.
-
Dinàmica de grup.
-
Intervenció del Responsable de RSC de Caixa Popular.
-
Posada en comú de dubtes.
-
Dinàmica de tancament.
-
Del 30 de novembre al 12 de desembre via telemàtica (Teams o correu electrònic):
Període de resolució de dubtes.
A càrrec de Vicent Llácer i Hamu Bahwan.
-
19 de desembre:
Tancament i lliurament de premis presencialment.
Avaluació dels participants:
A criteri del panell de professionals experts en la matèria que CAIXA POPULAR designi per a la seva correcció i valoració, la puntuació dels projectes presentats es valorarà en un rang de puntuació de l'1 al 10 en atenció als següents indicadors:
-
Enfocament estratègic: 1 punt
-
Capacitat d'anàlisi: 1 punt
-
Capacitat de síntesi: 1 punt
-
Innovació i creativitat: 1 punt
-
Comunicació escrita: 1 punt
-
Sensibilitat social: 1 punt
-
Coherència amb els valors de Caixa Popular: 2 punts
-
Presentació: 1 punt
Premis
S'estableixen 3 premis:
-
1r premi: 300€ per a la parella (150€ x pers.) i la possibilitat de realitzar una estada de pràctiques curriculars remunerades en CAIXA POPULAR (segons circumstàncies de l'alumnat)
-
2on premi: 200€ per a la parella (100€ x pers.) i la possibilitat de realitzar una estada de pràctiques curriculars remunerades en CAIXA POPULAR (segons circumstàncies de l'alumnat)
-
3er premi: 100€ per a la parella (50€ x pers.) i la possibilitat de realitzar una estada de pràctiques curriculars remunerades en CAIXA POPULAR (segons circumstàncies de l'alumnat)
Llistat d'admesos/es
Llistat de les parelles admeses en el repte.
En el cas que formis part d'aquest llistat, un/a representant de CAIXA POPULAR contactarà amb tu i amb la teva parella d'equip per a incorporar-vos al repte