II EDICIÓ DEL CONCURS RESIDIR EN LA INVESTIGACIÓ. TRANSFERÈNCIA DEL CONEIXEMENT A TRAVÉS DE L’ART. II FASE DE SELECCIÓ DE PROJECTES ARTÍSTICS
Resolucio i bases II Residir Investigació II Fase DEL 21 DE MARÇ AL 22 D'ABRIL DE 2025 PERÍODE PRORROGAT FINS AL 12 DE MAIG
Resolució ampliació del termini de presentació de sol·licituds
OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L’objecte d’aquesta convocatòria és fomentar i incentivar la transferència del coneixement reportat dels grups d’investigació universitaris a través de la cultura i l’art, establint vincles entre grups d’investigació i artistes que proposen visibilitzar, des de la seua capacitat creativa, el bagatge universitari, i que aconseguisca un efecte multiplicador de la divulgació científica.
El que es pretén amb aquesta convocatòria, II Fase selecció de 5 projectes artístics que estiguen vinculats a les línies d’investigació guanyadores en la primera fase. Un projecte artístic per cada línia d’investigació. Per tant, les investigacions realitzades pels esmentats grups guanyadors de la primera fase serviran de temàtica per a la creació dels projectes artístics.
Aquestes són les línies d’investigació guanyadores de la primera fase. Per a conèixer el contingut de les línies d’investigació guanyadores se’n pot consultar el resum.
BRANQUES CONEIXEMENT |
LÍNIES INVESTIGACIÓ |
LINK ACCÉS INFORMACIÓ |
Arquitectura i Enginyeria |
Electrofisiologia cardíaca |
|
Arts i Humanitats |
Art, historiografia i feminismes |
|
Ciències Socials i Jurídiques |
Anàlisi de models de servici innovadors, sostenibles i globals i impacte en el benestar: Insostenibilitat i impacte en el turisme cultural |
|
Ciències de la Salut |
Intervencions per a prevenir l'edadisme |
|
Ciències de la Salut |
Estudi de la fisiopatologia de la sèpsis neonatal i l'enterocolitis necrosant |
PARTICIPANTS
Pot participar en aquesta convocatòria qualsevol persona física o jurídica que presente i desenvolupe la seua proposta, bé a títol personal, bé a través d’associacions, col·lectius o agrupacions de persones físiques.
En el cas de persones jurídiques, la sol·licitud ha de ser presentada pel seu representant legal. En el cas d’equips, col·lectius o agrupacions de persones físiques, la sol·licitud l’ha de realitzar un o una representant, que haurà de relacionar el conjunt de les persones participants, amb indicació del percentatge de participació en el projecte.
TERMINI DE PRESENTACIÓ
El termini de presentació de sol·licituds s’inicia a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la resolució de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i finalitza 22 d'abril de 2025 Prorrogat fins al 12 de maig de 2025
DOTACIÓ ECONÒMICA
L’import total de les ajudes puja a 15.000 €, finançats amb càrrec al codi orgànic 5210000000, centre de cost 5210032.
La dotació econòmica per a cadascun dels projectes artístics seleccionats és d’un import total de 3.000€, destinats a la producció del projecte.
SOL·LICITUD
Abans de presentar la sol·licitud o fer una consulta, llija les BASES de la convocatòria.
Les sol·licituds es poden presentar mitjançant els formularis accessibles a través del web ENTREU i que s’hauran d’emplenar mitjançant l’aplicació ENTREU (Entorn de Tramitació Electrònica de la Universitat de València), amb l’usuari i la contrasenya de la Universitat de València.
En emplenar el formulari de ENTREU, en la pestanya GENERAL s’ha de seleccionar:
Tipus d’Unitat: Serveis universitaris i serveis centrals
Òrgan al qual es dirigeix: Vicerectorat de Cultura i Societat
Tramitació desitjada: II Residir en la investigació / II Selecció Projectes Artístics
La sol·licitud de participació ha d’anar acompanyada de la documentació següent:
a) El formulari de la sol·licitud, degudament emplenat i signat (annex II).
b) Una còpia del DNI, NIE o passaport de totes les persones participants. En el cas d’associacions o col·lectius, també caldrà el NIF.
c) Trajectòria de la persona o col·lectiu sol·licitant.
d) Memòria del projecte artístic proposat.
e) Pressupost aproximat del cost de la producció.
f) Declaració responsable de cadascun dels sol·licitants de l’ajuda, segons el model normalitzat que proporcionarà el Servei de Cultura Universitària, en la qual s’haurà d’acreditar el compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social, el fet de no estar en cap de les circumstàncies que recullen els articles 13.2 i 13.3 de la llei 38/2003, General de Subvencions, i estar al corrent en el pagament d'obligacions de reintegrament de subvencions, de conformitat amb els articles 21 i 25 del Reglament de desenrotllament de la Llei 38/2003, General de Subvencions, aprovat per Reial decret 887/2006. En el cas que les sol·licituds siguen de col·lectius o associacions, s’haurà d’adjuntar la declaració individual de cada participant (annex III).
CONSULTES
Qualsevol consulta relacionada amb la convocatòria es pot dirigir a: