Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

La situació derivada de la crisi de la COVID-19 ha afectat moltes de les activitats que s'organitzen des de la Facultat d'Economia. Malgrat això, des de la Comissió de Secundària de la Facultat d'Economia estem treballant per a adaptar les nostres propostes i projectes tant per a alumnat com per a professorat.

De totes aquestes activitats us anirem informant, no sols a través del correu electrònic, sinó també a través d'aquesta pàgina web de "Formació per al professorat d'Economia i Economia de l'Empresa" de la Comissió de Secundària de la Facultat d'Economia.

Activitat febrer de 2021

Taller: Emprenedoria sostenibe. Models d'emprenedoria sostenible i inclusiva

Dirigit a docents d'Educació Secundària, Batxillerat i Cicles formatius

Objectius i programa

Data de realització

• 9 de febrer de 2021 de 18 a 20 h.
  • 16 de febrer de 2021 de 18 a 20 h.
  • 23 de febrer de 2021 de 18 a 20 h.

Inscripció: Del 15 de desembre del 2020 (a les 10.00 hores) fins al 15 de gener de 2021 (a les 14.00 hores) en www.uv.es/cfq o en el següent enllaç: Fer inscripció
Si tens problemes o dubtes amb la inscripció, contacta amb sfp-cursos@uv.es indicant nom, cognoms, dni i número de telèfon mòbil.

Modalitat:  online
Duració: 6 hores
Profesorat
Joan Ramon Sanchis Palacio, Catedràtic d'Universitat del Departament de Direcció d'Empreses de la Universitat de València
Vanessa Campos Climent, Professora Titular d'Universitat del Departament de Direcció d'Empreses de la Universitat de València

Patrocinat per: Càtedra d'Economia del Bé Comú
Organitza: Càtedra d'Economia del Bé Comú i Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València.
Coordina: Cristina Crespo Soler (cristina.crespo@uv.es) i Amparo Gimeno Ruiz (amparo.gimeno@uv.es).
Col·labora:  Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa de la Universitat de Valencia.

Activitat novembre de 2020

VI Jornades sobre Responsabilitat Social i Economia el Bé Comú en Entitats financeres "El paper de les finances davant la corona crisis".

La Jornada està composta per dues conferències i una taula redona. Tindrà lloc el 9 de novembre, de 15.00 h a 21.00 h i es podrà seguir mitjançant videoconferència.

Organitza:

Coordina: