Logo de la Universitat de València Logo Facultat d'Economia Logo del portal

Per a la Facultat d'Economia és molt important la comunicació i col·laboració amb els centres tant d'Educació Secundària Obligatòria, Batxiller i Formació professional, com amb els seus professors i professores. Amb el fi d'ajustar-nos en la mesura que siga possible a les vostres necessitats i restriccions d'horaris, enguany la formació que us proposem des de la Facultat d'Economia consistirà en jornades de quatre hores de duració de diferents temàtiques que poden ser del vostre interés.

Per al primer trimestre del 2020 hem organitzat tres jornades amb la col·laboració de tres de les càtedres de la Facultat d'Economia.

• 28 de gener de 2020: "Omplint l'aula de Valors" per la Càtedra d'Economia del Bé Comú
  • 11 de febrer de 2020: "La transmissió de l'ètica en centres educatius. Estudi de la pel·lícula Matrix" per la Càtedra d'Ètica Empresarial IECO-UV
  • 3 de març de 2020: "Models d'Educació Financera" per la Càtedra d'Empresa i Humanisme.

El període d'inscripció a aquestes jornades de formació per al professorat d'Economia i Economia de l'Empresa, estarà obert del 16 de desembre de 2019 al 9 de gener de 2020. Podeu inscriure-us de manera independent a cadascuna d'elles. La informació sobre aquestes jornades - curs es pot trobar a continuació.
Us agraïm la confiança que any rere any depositeu en nosaltres i esperem continuar comptant amb la vostra participació i propostes de col·laboració en el futur.

Títol: Omplint l'aula de Valors

Destinataris: Professorat de Secundària.
Continguts:

• Introducció teòrica: Objectius de Desenvolupament Sostenible i la Matriu del Bé Comú.
  • Treball pràctic en grups: Triar un repte dels ODS i aplicar conceptes de la Matriu per a elaborar una solució a través de la metodologia del Design Thinking.
  • Reflexió per a l'aplicació a l'aula i exposició de conclusions dels assistents.

Període d'Inscripció: Del 16 de desembre de 2019 al 9 de gener de 2020 www.uv.es/cfq Si teniu problemes en tractar de formalitzar la inscripció, escriviu al correu sfp-cursos@uv.es
Patrocinat per: Càtedra d'Economia del Bé Comú
Data i lloc de realització: dimarts 28 de gener de 16,00 a 20.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).
Professor: Anke Schwind

Títol: La transmissió de l'ètica en centres educatius. Estudi de la pel·lícula Matrix

Destinataris: Professorat de Secundària.

• Què és l'ètica
  • Què és l'ètica empresarial
  • Quina importància té ensenyar ètica en els centres educatius
  • Quina metodologia seguir per a integrar l'ètica en les assignatures de secundària
  • Anàlisis d'un cas: pel·lícula Matrix.

Període d'Inscripció: Del 16 de desembre de 2019 al 9 de gener de 2020 www.uv.es/cfq Si teniu problemes en tractar de formalitzar la inscripció, escriviu al correu sfp-cursos@uv.es
Patrocinat per: Càtedra d'Ètica Empresarial IECO-UV
Data i lloc de realització: dimarts 11 de febrer de 16,00 a 20.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).
Professor: Alexis Bañón

Títol: Models d'Educació Financera

Destinataris: Professorat de Secundària.
Continguts:

• Desenvolupar programes d'educació financera personals
  • Conéixer el nivell d'educació financera en entorns preuniversitaris
  • Conéixer les característiques que han de complir els programes docents per a generar resultats contundents
  • Entendre la necessitat d'una conscienciació primerenca i una impartició professionalitzada de l'educació financera.

Patrocinat per: Càtedra d'Empresa i Humanisme
Data i lloc de realització: dimarts 3 de març de 9.00 h a 13.00 h en una aula del Servei de Formació Permanent (Campus dels Tarongers).
Professor: Sergio Camisón Haba

Organitza:
Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València.

Coordina:
Cristina Crespo Soler (cristina.crespo@uv.es) i Amparo Gimeno Ruiz (amparo.gimeno@uv.es).

Colabora:
Servei de Formació Permanent de la Universitat de Valencia.