Logo de la Universitat de València Logo del portal

• cooperació secundària

Curs de formació per a professors d'Economia i Economia de l'Empresa d'Ensenyament Secundària i Batxillerat: Nous enfocaments metodològics. Flipped Classroom i Etwinning.

Objectius:

Aquest curs pretén transmetre als professors d' Economia i Economia de la Empresa d'Ensenyament Secundària i Batxillerat la importància de l'ús de nous enfocaments en els processos d'ensenyament-aprenentatge en l'àmbit de la economia i de la economia de l'empresa, així com, del treball col·laboratiu, no sols dins del centre, sinó també amb altres centres.

Organitza:

Comissió de Cooperació amb Secundària de la Facultat d´Economia de la Universitat de València.

Col.labora:

Servei de Formació Permanent de la Universitat de València.

Coordina:

Cristina Crespo Soler (cristina.crespo@uv.es) i Amparo Gimeno Ruiz (amparo.gimeno@uv.es).

Inscripció:

El termini d'inscripció començarà el dia 3 de desembre de 2018 fins al 14 de gener de 2019. (ambdós inclosos)

Lloc: Servei de Formació Permanent (davant el núm. 60 del carrer Serpis, al Campus de Tarongers) o mitjançant la pàgina web https://www.uv.es/sfpie

Telèfon: 961625030

Destinataris:

Professors d’Economia i Economia de l’Empresa de Batxillerat,  d’Educació Secundària i de Cicles Formatius.

Data de realització:

Començament Febrer de 2018

Horari:

Dimarts de 16 a 20 hores (excepcionalment, dijous). Consulta horaris

Lloc:

Aules  del Servei de Formació Permanent (davant el núm. 60 del carrer Serpis, al Campus dels Tarongers) o Facultat d’Economia.

Durada:

24 hores.

Nº màxim de participants:

40.