
Amb motiu de la signatura del “Conveni de col·laboració educativa entre SAS INSTITUTE, S.A.O. i la Universitat de València”, el passat 18 de maig, en la Facultat d’Economia, es van reunir en representació de SAS, Adriana Rojas, Sènior Academics Alliances, Álvaro Cuadrado, Director Comercial i de Academics, i Eduvigis Ortiz, Strategic Alliances Leader, i en representació de la Facultat, el professor Enrique Bigné, codirector del iMBA, el professor José Antonio Álvarez, vicedegà de Qualitat, Acreditacions i Planificació, el professor Francisco Muñoz, degà, i el professor Joaquín Aldás, vicerector d'Estratègia, Qualitat i Tecnologies de la Informació.
En aquesta reunió de treball es van establir les bases per a poder dur a terme aquelles iniciatives que, al marc d'aquest Conveni, poden resultar més interessants i beneficioses per al nostre professorat i el nostre estudiantat, tant en l'àmbit de la docència com en el de la investigació.
Com a punt d’inici, ja s'ha programat un Workshop, o sessió de training sobre el programari SAS per al professorat, a celebrar el pròxim dia 8 de juny, de manera presencial a la Sala Sánchez Ayuso, amb aforament limitat i inscripció obligatòria:
https://www.eventbrite.com/e/entradas-sas-workshop-153855605257
També es va avançar en el compromís, per part dels representants de SAS, de participar en el pròxim Fòrum d'Ocupació i Emprenedoria de la Facultat, així com en la seua mediació activa per a oferir, a través de terceres parts com és el cas d'empreses usuàries de SAS, de pràctiques acadèmiques al nostre estudiantat.
Aquest Conveni té una duració de 5 anys i permetrà que SAS, com a centre certificat de Pearson Vue, facilite a l'alumnat de la Universitat de València l'obtenció del “Joint Certificate”.