Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Exposició de la ETSE

Per col·laborar en la millora de la prestació del servei, els usuaris de la Secretaria de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria podran:

• Donar la seua opinió sobre la qualitat dels serveis que ofereix la unitat.
  • Fer suggeriments que ens ajuden a millorar.
  • Plantejar queixes quan els serveis que s’ofereixen no siguen satisfactoris.
  • Rebre atenció sobre les necessitats d’informació, dubtes, preguntes, etc., que tinguen en relació amb els serveis que presta la unitat.

Vies de comunicació

• Atenció telefònica: 96 3543211
  • Atenció postal: Av. de la Universitat, s/n 46100 Burjassot
  • Fax: 96 3543207
  • Adreça electrònica: etse@uv.es
  • Atenció personal: A les dependències de la Secretaria de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria en horari d’atenció (de 9 a 14 h de dilluns a divendres i, només de setembre a maig, de 16 a 18 h dilluns i dijous).
  • Bústia de Suggeriments, Queixes i Felicitacions
  • Enquestes