Investigació que aspira a donar respostes al repte social sobre els canvis que Internet provoca en la promoció de la lectura i la recomanació de llibres.
Descripció
El projecte té com objectiu general:
- Ajudar a millorar la comunicació entre les institucions que promocionen la lectura, les editorials que publiquen llibres i els autors amb els lectors a partir de la formulació d’indicadors i l’elaboració de protocols sobre una comunicació virtual més eficaç en cada eina i plataforma virtual.
- Des del punt de vista teòric, les dades ens permetran ampliar el concepte de paratext (Genette, 1987) amb una proposta de definició del «epitext públic virtual».
En conclusió, la investigació que volem desenvolupar aspira a donar respostes al repte social sobre els canvis que Internet provoca en la promoció de la lectura i la recomanació de llibres.
Investigadors principals no UV
Gemma Lluch
Investigadors participants no UV
Josep Maria Baldaquí, Virginia Calvo, Dari Escandell, Anna Esteve M. Àngels Francés, Nieves González Fernández-Villavicencio, Rosa Tabernero
Data d'inici
2015
Gener
Data de finalització
2017
Juny