XVI Setmana Internacional de la Universitat de València

Cartell informatiu XVI Setmana Internacional

Període de l'esdeveniment: De 12 de novembre de 2018 a 16 de novembre de 2018. Dilluns, dimarts, dimecres, dijous i divendres de 09:00 a 18:00.

Lloc de realització: Campus Burjassot, Blasco Ibañez i Tarongers

Descripció:

El Servei de Relacions Internacionals de la Universitat de València du a terme del 12 al 16 de novembre de 2018 diferents sessions informatives sobre els programes Erasmus Estudis, Erasmus Pràctiques, Programa Internacional i Mobilitat Europea Erasmus per PAS i PDI. També hi haurà una sessió temàtica sobre Mobilitat inclusiva.

Organitza:

Contacta: relacions.internacionals@uv.es