Foto | Cognoms i nom | Adreça | + info | Biografia |
---|---|---|---|---|
MARTI CLIMENT, ALICIA |
(9639) 83831 |
Biografia | ||
És Doctora en Llengua i literatura catalana per la Universitat de València i treballa com a professora al Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Universitat de València, del qual n'és la directora. És tutora de Pràcticum i de TFG dels graus de Mestre/a en Educació Infantil i en Primària, i imparteix classes al Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària, en el qual també dirigeix TFM. De 2015 a 2019 ha estat directora de la revista Allioli, Quaderns de l'Ensenyament del País Valencià (ISSN 1576-0197), fundada el 1979, amb un tiratge de 21.000 exemplars que es distribueixen entre el professorat i els centres valencians de tots els nivells educatius. Les seues línies de recerca giren al voltant de l’educació lingüística en entorns plurilingües i la tecnologia educativa en l’ensenyament de llengües. Ha participat en diversos projectes i grups d'innovació educativa i investigació sobre les dificultats d'escriptura, l'autobiografia lingüística, les pràctiques dels docents, l'ensenyament-aprenentatge de la llengua catalana oral, la poesia oral improvisada i l'ensenyament de la gramàtica, entre d'altres. Ha coordinat diversos projectes d'innovació educativa: TIC, TAC, TAP. Projectes de lengua i literatura (UV-SFPIE_RMD18-841879), L’ús educatiu del vídeo en la formació de mestres (UV-SFPIE_PID19-1094441), El vídeo en l’educació superior. Pràctiques innovadores audiovisuals en la formació de docents (UV-SFPIE_PID-1352182), Tecnologia educativa en la didàctica de la llengua i la literatura. Pràctiques innovadores en l'àmbit universitari (UV-SFPIE_PID-1635114) i La tecnologia educativa en l'ensenyament de la llengua i la literatura a l'àmbit universitari (UV-SFPIE_PID-2073736). Actualment és IP del projecte d'investigació emergent de la GVA "El uso del vídeo en contextos plurilingües para la mejora de la competencia profesional docente. Investigación sobre el desarrollo de estrategias comunicativas en la formación lingüística y didáctica del futuro profesorado (VIDECOM)" (CIGE/2024/119) i membre del projecte de recerca del MICIU corresponent a la convocatòria 2024 de Proyectos de Generación de Conocimiento "Reflexión interlingüística, pensamiento y acción docente en contextos multilingües: elaboración del corpus EGRAMINT para la formación del profesoardo de lenguas" (PID2024-158161OB-I00). |
||||
GARCIA FOLGADO, MARIA JOSE |
||||
GARCIA PASTOR, MARIA DOLORES |
(9638) 64899 |
|||
SOLER PARDO, MARIA BELEN |
(9616) 25438 |
|||
PEREZ GIMENEZ, MONTSERRAT |
963983269 (D) |
|||
SANTOLARIA ORRIOS, ALICIA |
Biografia | |||
Alícia Santolària Òrrios és llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat de València i doctora en Didàctica de la Llengua i la Literatura per la mateixa universitat. Actualment és professora del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València. Les seues principals línies d’investigació s’orienten cap a l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua escrita als inicis de l’escolarització. Participa en projectes d’innovació docent i en congressos i seminaris relacionats amb l’ensenyament de llengües, la formació inicial de mestres i la formació permanent del professorat.
|
||||
MARCET HERRANZ, ANA |
||||
CASAÑ NUÑEZ, JUAN CARLOS |
Dep. Didàctica de la Llengua i la Literatura Facultat de Magisteri Universitat de València Av. Tarongers, 4 46022 - Valencia Despatx EP-07 |
|||
SANZ MORENO, RAQUEL |
||||
BEA REYES, ARANZAZU |
||||
FERNANDEZ LOPEZ, MARIA |
Despatx F318 Departament de Psicologia Basica Laboratori E2 Neurociència cognitiva i Lectura. Facultat de Psicologia i Logopedia Av. Blasco Ibáñez, 21, 46010, València, Spain 83223 |
Biografia | ||
Professora del Departament de Psicologia Bàsica de la Universitat de València i investigadora en l’àrea de psicologia cognitiva. La seua recerca s’ha centrat principalment en el processament ortogràfic i el reconeixement visual de paraules, amb especial atenció als mecanismes invariància ortogràfica (posició, rotació i similitud de lletres). Paral·lelament, també ha desenvolupat línies d’investigació en l’àmbit del processament de la desinformació, estudiant els factors cognitius i emocionals que influeixen en la credibilitat i la difusió de notícies falses. La seua activitat docent abasta assignatures del departament de Psicologia Bàsica, en les quals combina una aproximació teòrica amb activitats pràctiques orientades a desenvolupar el pensament crític, la creativitat i la reflexió sobre la cognició humana. A més, participa en projectes d’innovació educativa centrats en la comunicació científica i l’ús de formats creatius en l’ensenyament universitari.
|
||||
TORDERA ILLESCAS, JUAN CARLOS |
(9616) 25491 |