Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• Tipus negatius

On s'ofereixen actualment tipus negatius?

27 de gener de 2016

El prestador ja no cobra, paga. El dipositant, igual. Les rendibilitats negatives afecten ja a actius i moviments financers dispars però entrerelacionadas. Per als bancs, les opcions es difuminen; per al petit inversor, el panorama és inèdit.

• La deuda europea alcanza precios históricos

Renta fija, ¿bajo cero?

9 de desembre de 2015

Por primera vez en la historia, los países de la Eurozona subastan sus títulos de deuda a tipos negativos. ¿Cómo se ha llegado a esta situación inverosímil, y cómo es que no ha cesado de crecer la demanda?