Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Ragnar Frisch

Benvinguda, Econometria: 43 anys sense Ragnar Frisch

1 de de febrer de 2016

Un dels pioners en l'aplicació de fonaments quantitatius a l'economia va morir fa 43 anys. Ragnar Frisch encunyà el terme econometria i va asseure les bases per a vuitanta anys de recerca. Rememorem al primer Premi Nóbel d'Economia de la història.

• La deuda europea alcanza precios históricos

Renta fija, ¿bajo cero?

9 de de desembre de 2015

Por primera vez en la historia, los países de la Eurozona subastan sus títulos de deuda a tipos negativos. ¿Cómo se ha llegado a esta situación inverosímil, y cómo es que no ha cesado de crecer la demanda?