Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• Rentabilitat bancaria

Com recuperar la rendibilitat de la banca espanyola?

31 de de maig de 2016

L'Institut Valencià de Recerques Econòmiques organitza en col·laboració amb la Universitat de València la seua setena Jornada sobre el Sector Bancari Español, en el marc del seu vigesimoquinto aniversari.

• Tipus negatius

On s'ofereixen actualment tipus negatius?

27 de de gener de 2016

El prestador ja no cobra, paga. El dipositant, igual. Les rendibilitats negatives afecten ja a actius i moviments financers dispars però entrerelacionadas. Per als bancs, les opcions es difuminen; per al petit inversor, el panorama és inèdit.

• La deuda europea alcanza precios históricos

Renta fija, ¿bajo cero?

9 de de desembre de 2015

Por primera vez en la historia, los países de la Eurozona subastan sus títulos de deuda a tipos negativos. ¿Cómo se ha llegado a esta situación inverosímil, y cómo es que no ha cesado de crecer la demanda?