Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Estudiants del màster

• Robo-Advisor

Fintech: Què és un robo-advisor?

6 d'abril de 2016

Fa uns mesos parlem del fintech i com la banca afrontaria la seua imminent eclosió a Espanya. Ací desentranyem una dels seus vessants més populars: l'assessorament financer automatitzat.

• Semàfor de Riscos

5 claus del 'semàfor de riscos'

5 de febrer de 2016

Entre el Defensor del Poble, la Comissió Nacional del Mercat de Valors i el Ministeri d'Economia, s'ha anat gestant des de 2012 un nou sistema d'informació per a l'inversor minorista. Analitzem el nou 'semàfor de riscos' que des d'aquest 5 de febrer es posa en marcha.

• Agències de Rating

Què és una agència de rating?

29 de gener de 2016

Moody’s, Standard & Poor’s... Escoltem notícies sobre les seues qualificacions o ratings cada pocs noticiaris, però el ciutadà mitjà poc entén de la seua identitat. L'opacitat del seu funcionament desperta crítiques i sospites, no obstant açò poques institucions o empreses renuncien a elles. Per què?