Barberá Marco, Óscar oscar.barbera@uv.es
- Anàlisi del currículum en biologia.
- Teoria de l'evolució i ensenyament de la biologia.
- Inventaris conceptuals en biologia.
- El concepte de Naturalesa.
Calero Linares, María maria.calero@uv.es
- Educació per a la Sostenibilitat i formació del professorat.
- L'educació no formal en l'ensenyament de les ciències.
Cantó Domenech, José R. J.Rafael.Canto@uv.es
- L'Ensenyament i l'aprenentatge de les ciències en educació infantil.
- Neurodidàctica: aplicació dels resultats de la neurociència a la docència.
- Didàctica de l'astronomia.
Caurín Alonso, Carlos carlos.caurin@uv.es
- Educació ambiental.
- Anàlisi i modificació d'actituds en ciència.
- Salut i Educació emocional: aplicacions en l'àmbit escolar.
Esteve, Anna Anna.Esteve@uv.es
- Ensenyament de les Ciències per indagació en Educació Primària i Secundària.
- Disseny i avaluació de seqüències didàctiques de Ciències.
- Ús de les TIC en l'ensenyament de les Ciències.
- Alfabetització climàtica.
Echegoyen, Yolanda Yolanda.Echegoyen@uv.es
- Creativitat en entorns educatius.
- Creences del professorat sobre les ciències.
- Actituds mediambientals i sobre sostenibilitat en docents i discents.
- Anàlisi de materials didàctics.
García Ferrandis, Ignacio Ignacio.Garcia-Ferrandis@uv.es
- La percepció de l'entorn pròxim en Infantil i Primària. Educació Ambiental.
Hurtado, Amparo amparo.hurtado@uv.es
- Investigació en innovació educativa: concepte, estratègies metodològiques i avaluació.
- Horts ecodidàctics i didàctica del paisatge.
- Noves tecnologies aplicades a l'ensenyament de les ciències.
Lozano, Óscar Raúl oscar.lozano@uv.es
- Ús de la ciència recreativa en l'ensenyament de les ciències.
- Ensenyament i aprenentatge de les ciències en Educació Infantil.
- Educació per a la salut.
Mayoral García-Berlanga, Olga olga.mayoral@uv.es
- Educació ambiental, per a la sostenibilitat i per a la salut.
- Ensenyament i aprenentatge de les ciències en el medi natural (educació fora de l'aula).
- Ensenyament de les ciències per indagació.
- Pensament crític i qüestions sociocientífiques.
- Didàctica de la botànica.
Gómez, Carlos carlos.b.gomez@uv.es
- Resolució de problemes de ciències i matemàtiques: Comprensió i transferència.
- Creativitat Científica escolar.
- Alfabetització tecnològica.
Ortega, Enric Enric.Ortega@uv.es
- STEAM: disseny i execució de projectes transdiciplinars de ciències i altres disciplines.
- Utilització de simuladors virtuals en la docència de les ciències experimentals.
- L'efecte de l'autoeficàcia en l'aprenentatge de les ciències i d'altres estratègies d'aprenentatge.
Palomar Fons, Rafael rafael.palomar@uv.es
- Pseudociències en les classes de ciències.
- Cosmologia i Astronomia en secundària i primària.
- Dificultats d'aprenentatge i disseny i avaluació de seqüències didàctiques de Ciències.
Pérez Celada, Héctor hector.perez@uv.es
- Enfocament competencial de l'ensenyament.
- Metodologia de projectes, ABP, flipped classroom... etc.
- Ús de les TIC en les propostes didàctiques.
- Webquest, seqüències basades en eines TIC, etc
Pina, Tatiana Tatiana.Pina@uv.es
- Educació ambiental i per a la sostenibilitat.
- Ensenyament i aprenentatge de les ciències en el medi natural (educació fora de l'aula).
- Ensenyament de les ciències per indagació.
- Pensament crític i qüestions sociocientífiques.
- Didàctica de l'entomologia.
Petit Pérez, Mª Francisca m.francisca.petit@uv.es
- Cinema, sèries de TV i literatura en l'ensenyament de les ciències.
- Dificultats d'aprenentatge i disseny i avaluació de seqüències didàctiques de Ciències.
- Models científics usant corporeización (embodiment) en l'ensenyament de les ciències.
Sanjosé López, Vicente vicente.sanjose@uv.es
- Resolució de problemes en ciències.
- Models cognitius en l'anàlisi de tasques d'aprenentatge de les ciències.
- Creativitat científica: concepcions, variables i instruments.
- Comprensió i control de la comprensió en ciències.
- Creences epistemològiques en l'aprenentatge de les ciències i les seues relacions.
Sendra Mocholí, Cristina cristina.sendra@uv.es
- Integrar el currículum: ciència, art i literatura en Educació Infantil.
- La naturalesa en Educació Infantil: els espais escolars i el seu entorn.
- Història de l'ensenyament de les ciències en Espanya.
Solaz Portolés, Joan Josep Joan.Solaz@uv.es
- Resolució de problemes en ciències.
- Models cognitius en l'anàlisi de tasques d'aprenentatge de les ciències.
- Creativitat científica: concepcions, variables i instruments.
- Comprensió i control de la comprensió en ciències.
- Creences epistemològiques en l'aprenentatge de les ciències i les seues relacions.
Solbes Matarredona, Jordi jordi.solbes@uv.es
- Pensament crític i qüestions sociocientífiques.
- Ensenyament de les ciències per indagació.
- Utilització de les relacions Ciència, Tecnologia, Societat CTS i la història de les ciències en l'ensenyament.
- La formació del professorat de ciències. Propostes de millora.
- Neurociències aplicades a l'educació científica.
- Ensenyament de les ciències per modelització usant corporeización (embodiment).
Talavera Ortega, Marta marta.talavera@uv.es
- Educació per a la salut.
- Creativitat i estils d'aprenentatge en ciències.
- Investigació en Gènere i Salut.
- Educació emocional i resolució de conflictes.
Tierno, Sandra sandra.tierno@uv.es
- Ensenyament de les ciències per indagació en Educació Infantil, Primària i Secundària
- Formació en ciències del professorat d’Educació Infantil i Primària
- Ús de les noves tecnologies en l'ensenyament de les ciències experimentals.
Verdugo, Javier Jose.J.Verdugo@uv.es
- La formació del professorat de ciències: Concepcions docents i Coneixement Didàctic del Contingut.
- Alfabetització científica i tecnològica de la ciutadania.
- Neurociència aplicada a l'educació científica.