Asensi Silvestre, Elvira elvira.asensi@uv.es https://orcid.org/0000-0002-0934-6337
- Educació històrica, representacions socials i ciutadania.
- Els itineraris historicoartístics: la ciutat com a espai d'ensenyament-aprenentatge de la Història.
- “Cartografies del malestar”: recursos educatius per a problematizar el present en l'ensenyament de les Ciències Socials".
Bel Martínez, Juan Carlos juan.bel@uv.es https://orcid.org/0000-
- Desenvolupament de la imaginació històrica i el pensament històric en l'alumnat d'Educació Primària
- Anàlisi i ús didàctic de recursos educatius (llibres de text, àlbums il·lustrats, fonts històriques...) en Ciències Socials
- Evolució històrica de la Didàctica de les Ciències Socials des d'una perspectiva nacional i internacional
Colomer Rubio, Juan Carlos juan.colomer@uv.es https://orcid.org/0000-0002-4677-201X
- Materials curriculars i Tecnologia educativa aplicada a la Didàctica de les Ciències Socials (TIC).
- Competència Digital Docent i Competències Socials i Ciutadanes: exercicis amb fonts digitals per a l'aprenentatge de la història.
- Estratègies per a la construcció del pensament històric en Educació Primària i Secundària.
Fuertes Muñoz, Carlos carlos.fuertes@uv.es https://orcid.org/0000-0001-8158-7138
- Manuals escolars en l'ensenyament de les Ciències Socials.
- Tractament educatiu de passats traumàtics i conflictes socials.
- Ensenyament de les Ciències Socials i construcció d'identitats col·lectives (gènere, classe, nacional, política, etc.)
Fuster García, Carlos carlos.fuster-garcia@uv.es https://orcid.org/0000-0002-1180-0391
- L'avaluació de l'aprenentatge històric.
- Desenvolupament del pensament històric.
- Inclusió educativa en l'aprenentatge de la Història.
- Recursos didàctics i construcció del pensament històric.
García Monteagudo, Diego diego.garcia-monteagudo@uv.es https://orcid.org/0000-0003-0505-0608
- Educació geogràfica, representacions socials i ciutadania per a un desenvolupament sostenible.
- Representació de la geografia i promoció del pensament geogràfic: formació del professorat i ensenyament de problemes soci-ambientals en Educació Infantil, Primària, Secundària i universitat.
- L'educació rural en perspectiva comparada: investigació acadèmica i innovació escolar.
Jardón Giner, Paula paula.jardon@uv.es https://orcid.org/0000-0003-1542-7683
- Educació patrimonial: Didàctica en museus i jaciments arqueològics per a l'escola, anàlisi del discurs educatiu sobre el passat, integració curricular des del patrimoni històric i des de l'espai geogràfic.
- Inclusió educativa en la didàctica de la geografia i la història des del feminisme.
- Desenvolupament professional docent en Didàctica de les Ciències socials: formació inicial i permanent.
Morote Seguido, Álvaro-Francisco alvaro.morote@uv.es https://orcid.org/0000-0003-2438-4961
- Epistemologia i evolució de la Geografia Escolar.
- Investigacions sobre el tractament didàctic dels riscos naturals (inundacions, sequeres, etc.), canvi climàtic, des d'enfocaments geogràfics i històrics.
- Representacions socials i anàlisi de manuals escolars en relació amb la Climatologia, canvi climàtic, riscos naturals, recursos naturals (aigua), paisatge, etc.
- Altres geografies (“geografies invisibles”) i currículum ocult en relació a l'ensenyament-aprenentatge de la Geografia.
Morales Hernández, Antonio antonio.j.morales@uv.es https://orcid.org/0000-0002-7736-0827
- L'Educació Ambiental i la seua representació social: Espais subjectius i representació social de la problemàtica ambiental.
- Itineraris didàctics i aprenentatge en el mitjà.
- Educació Ambiental, modificació d'actituds i Educació Emocional. Estudi interdisciplinari del paisatge.
- Formació docent: incidència de la dimensió social en l'Educació Ambiental.
- Estudi de l'entorn en l'etapa d'infantil.
- Tractament de l'espai geogràfic en Educació Infantil.
Parra Monserrat, David david.parra@uv.es https://orcid.org/0000-0002-1740-9676
- Memòria i representació social de les disciplines escolars d'Humanitats i Ciències Socials.
- Ensenyament/aprenentatge de les Ciències Socials i construcció d'identitats col·lectives.
- Educació històrica, representacions socials i ciutadania.
Rausell Guillot, Helena helena.rausell@uv.es https://orcid.org/0000-0003-1803-3487
- Anàlisi de materials curriculars des de la perspectiva de gènere.
- Gènere i formació de docents. Ensenyament de la història i representacions socials.
- Ensenyament/aprenentatge de les Ciències Socials i construcció d'identitats de gènere.
- Didàctica de la Història de l'Art.
- Imatge i cultura audiovisual.
- Cinema, sexisme i estereotips.
Sáiz Serrano, Jorge jorge.saiz@uv.es https://orcid.org/0000-0002-7810-3881
- Educació històrica i identitats nacionals.
- Pensament històric entre estudiants i futurs docents: presència, coneixement i ús de competències històriques.
- Narratives nacionals, argumentació històrica i competències: llibres de text i narratives.
- Pensament històric i competències en llibres de text.
- Pensament històric i identitats nacionals en recursos audiovisuals: la ficció històrica televisiva.