Logo de la Universitat de València Logo Màster Universitari en Investigació en Didàctiques Específiques Logo del portal

  • La salut de l'esquena en l'educació.
  • Nivell d'hàbits posturals, prevalença del dolor lumbar.
  • La salut de l’esquena. Validació d’instruments.  
  • Coneixement didàctic del contingut en Educació Física.

Díaz Barahona, José jose.diaz-barahona@uv.es 

  • Tecnologia educativa
  • Pedagogies/Metodologies emergents suportades en les TIC: classe invertida, gamificació,
  • Aprenentatge mòbil
  • Didàctica de l'educació física

Estevan Torres, Isaac  Isaac.Estevan@uv.es

  • Anàlisi de l’alfabetització motriu i el desenvolupament motriu en l’entorn escolar
  • Auto-percepció i la seua relació amb indicadors de salut en alumnat d’educació infantil, primària i secundària
  • Aprenentatge actiu per a un alumnat motriument alfabetitzat
  • Anàlisi dels processos motivacionals en les classes d’Educació Física i la seua relació amb el context d’oci
  • Promoció d’un estil de vida saludable mitjançant una Educació Física de qualitat. Programes de formació del professorat
  • Models pedagògics en Educació Física i conseqüències a nivell cognitiu, afectiu i conductual
  • Control i desenvolupament motor en xiquets i adolescents
  • Anàlisi de l'equilibri durant el desenvolupament biològic de l'individu
  • Efectes sobre la cognició i l'aprenentatge que es generen en realitzar tasques dobles (motrius i cognitives al mateix temps)
  • Educació Física crítica
  • Expressió corporal i artística
  • Educació física corporitzada, vivencial i afectiva
  • L'educació de la creativitat en els jocs motrius
  • Investigació amb perspectiva de gènere i sobre la diversitat sexual.
  • Activitat Física i Salut: Promoció d'estils de vida saludables des de la classe d'Educació Física.
  • Noves tecnologies aplicades a la promoció de l'activitat. física i/o l’ensenyament de l'educació Física.
  • Aprenentatge i ensenyament de l'Educació Física a partir de metodologies actives.
  • Activitat física i esport en poblacions vulnerades.
  • Educació Física Crítica.
  • Pedagogia Queer.
  • LGBTIQ+

Martínez Bello, Vladimir  Vladimir.Martinez@uv.es

  • La promoció de l’activitat física en el currículo d’Educació Infantil.
  • Anàlisi sobre els mètodes didàctics utilitzats en la psicomotricitat infantil.
  • L’anàlisi crítica de materials curriculars i extracurriculars per a la primera infantesa
  • La construcció social del cos infantil
  • Educació Física des d’una perspectiva crítica
  • Investigació amb perspectiva de gènere i sobre la diversitat sexual
  • Educació inclusiva
  • Jocs i esports tradicionals
  • Anàlisi de l’alfabetització motriu i el desenvolupament motriu en l’entorn escolar
  • Percepció de l'alumnat i la seua relació amb indicadors de salut en les etapes d’educació infantil, primària i secundària
  • Models pedagògics en Educació Física i alfabetització motriu de l’alumnat.
  • Anàlisi de la imatge en l'àmbit educatiu i/o esportiu
  • Promoció d'hàbits saludables en Educació Primària
  • Educació i gènere 

Molina García, Javier   javier.molina@uv.es   orcid.org/0000-0001-6713-5936

  • Educació Física, entorn escolar i promoció de la salut
  • Patrons d'activitat física en joves i els seus correlats i determinants
  • Estudi del desplaçament actiu (e.g., caminant, bicicleta) dels joves a l'escola 

Monfort Pañego, Manuel   manuel.monfort@uv.es   orcid.org/0000-0002-3181-2170

  • Coneixement didàctic del contingut en Educació Física. Educació per a la salut i Educació Física. La salut de l’esquena. Validació d’instruments.
  • Les TIC en la formació del professorat d'educació física. Identitat i desenvolupament professional del professorat
  • Creativitat i expressió corporal en l’Educació Física en la formació del professorat 

Peiró Velert, Carme   carmen.peiro@uv.es     orcid.org/0000-0003-4794-6541

  • Ensenyament de l’Educació Física, formació del professorat i desenvolupament professional

  • Educació Física relacionada amb la Salut, gènere i motivació en escolars. Models pedagògics en Educació Física

  • Promoció d’estils de vida actius, identitats actives i Educació Física escolar

  • Educació Física, cos i salut

Ramón-Llin Mas, Jesús  jesus.ramon@uv.es    orcid.org/0000-0002-8300-6154

  • Educació inclusiva
  • Ús d´Exergames
  • Motivació (professorat i alumnat)

Valencia Peris, Alexandra  Alexandra.valencia@uv.es   orcid.org/0000-0002-2031-9743

  • Promoció d’hàbits saludables I estils de vida actius en la infantesa i l’adolescència
  • Ensenyament de l’Educació Física i formació del professorat
  • Innovació en Educació Física. Avaluació formativa i compartida i metodologies actives

Valverde Esteve, Teresa  Teresa.valverde@uv.es   orcid.org/0000-0002-8712-9872

  • Efecte de les metodologies actives i dels models pedagògics sobre la creativitat i les habilitats socials i cíviques
  • Estratègies docents i impacte sobre l’alumnat de l’ensenyament de l’Educació Física a través de CLIL
  • Anàlisi de l’efecte de programes d’intervenció en alumnat amb TEA
  • Motivacions i barreres per a la pràctica d’Activitat Física