Alcantud Díaz, María maria.alcantud@uv.es https://orcid.org/0000-0002-4188-3765
- Inserció dels ODS en l'ensenyament de les diferents assignatures com a contingut interdisciplinar, particularment en les assignatures de llengües.
- Relat digital educatiu, gamificació, aprenentatge basat en reptes i aprenentatge basat en indagació (Inquiry-based learning) en el marc de l'ensenyament de llengües estrangeres.
Ballester-Roca, Josep Josep.ballester@uv.es https://orcid.org/0000-0002-1995-3253
- Competència lectora, mediàtica i literària en contextos plurilingües (Autobiografies lectores, formació literària i mediàtica en el futur professorat...).
- Diversitat(s), ecocrítica, patrimoni i identitat en l’educació literària.
- Còmic, àlbum il·lustrat i discurs multimodal en la formació lectora i literària.
Bataller Català, Alexandre alexandre.bataller@uv.es https://orcid.org/0000-0003-1731-7592
- Plurilingüisme i ensenyament del valencià. Propostes didàctiques i creences docents.
- Tallers literaris i didàctica de l’escriptura creativa.
- Recepció i creació poètiques en contextos escolars. Creences dels ensenyants sobre la poesia i la seua didàctica.
- Usos escolars de la literatura popular oral (rondalles, llegendes i altres gèneres etnopoètics).
- Espai i territori en educació literària. Rutes literàries, itineraris didàctics i experiències de transposició didàctica amb la mediació de l'espai i el paisatge.
Casañ, Juan Carlos juan.casan@uv.es https://orcid.org/0000-0001-6918-9604
- Tecnologia educativa en l'ensenyament de l'espanyol i de l'anglés com a llengües estrangeres.
- Introducció dels ODS en l'ensenyament de l'espanyol i de l'anglés com a llengües estrangeres.
Chireac, Silvia-María silvia.chireac@uv.es https://orcid.org/0000-0002-6639-698X
- Educació i el llenguatge en contextos multilingües i multiculturals.
- Adquisició de segones i terceres llengües.
- Llengües en contacte, contacte interlingüístic i intercultural
- Transferències, interferències i interaccions lingüístiques entre l'espanyol i altres llengües en contacte.
- Alfabetització d’alumnes i adults en contextos educatius desafavorits.
- Consciència metalingüística en comprensió lectora i escriptura.
- Polítiques lingüístiques i pràctiques educatives.
- Revitalització i el rescat de les llengües minoritàries, especialment les llengües provinents de la immigració i les llengües indígenes d'amèrica llatina.
- Didàctica de les llengües per a la formació de mestres.
- Tic a les aules multilingües i multiculturals.
García Folgado, María José maria.jose.garcia-folgado@uv.es orcid.org/0000-0002-5124-7471
- Llengua, gramàtica i ensenyament.
- Ensenyament de la gramàtica i l’escriptura.
- Història de la gramàtica escolar.
- Història de la Didàctica de la Llengua: història de l’ensenyament de llengües, l’evolució metodològica de l’ensenyament lingüístic.
- La formació lingüística de mestres al llarg de la història
- Fonts documentals per a la configuració dels sabers disciplinaris.
García Pastor, María Dolores maria.d.garcia@uv.es https://orcid.org/0000-0002-5320-992X
- Ensenyament i aprenentatge de la gramàtica i l'escriptura en L2 anglés.
- Relat digital i TIC en l'aprenentatge i l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.
- Identitat en l'aprenentatge i l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.
- Ansietat i altres emocions en l'aprenentatge i l'ensenyament de l'anglés com a llengua estrangera.
Gómez Devís, Begoña mabegode@uv.es https://orcid.org/0000-0001-8829-9833
- Ensenyament i aprenentatge de l'espanyol com a llengua segona i estrangera.
- Didàctica del vocabulari.
- Coneixement disciplinar, el pensament docent i les estratègies didàctiques del professor de llengües en diversos contextos educatius.
- Avaluació formativa i compartida (EOA) en entorns virtuals d’aprenentatge (EVA).
Gómez López, Ángela angela.gomez@uv.es https://orcid.org/0000-0001-7527-5007
- Ensenyament i aprenentatge de l'anglès com a estrangera
- Comprensió i producció de textos en llengua extrangera y llengües primeres.
- Anàlisi de didàctic del contingut i de materials per a l’ensenyament i aprenentatge de llengües primeres i estrangeres.
- Gamificació en l’aprenentatge y ensenyament de llengües estrangeres i primeres.
Ibarra Rius, Noèlia Noelia.Ibarra@uv.es https://orcid.org/0000-0001-5822-374X
- Formació de lectors en contexts multiculturals i plurilingües
- Lectura literària i tecnologies de la informació i la comunicació:
- Identitat i diversitat (cultural, gènere, afectiu-sexual ...) en l'educació lectoliteraria.
- Multimodalitat, intermedialidad i transmèdia en el desenvolupament de la competència literària: còmic, àlbum il·lustrat, booktrailers, booktubers ...
- Literatura i cultura a l'ensenyament de L1 i L2.
Martí Climent, Alicia alicia.marti@uv.es https://orcid.org/0000-0003-1005-5630
- Tecnologia educativa en la didàctica de la llengua i la literatura (TIC, vídeo educatiu, gamificació, xarxes socials, etc.) i competència digital docent.
- Educació lingüística en entorns plurilingües (TIL, autobiografia lingüística i sistema educatiu valencià)
- Treball per projectes i per àmbits.
Martín Ezpeleta, Antonio anmarez@uv.es https://orcid.org/0000-0003-0210-3399
- Anàlisi de llibres de text i altres materials didàctics de llengua i literatura (L1 i ELE).
- Actituds mediambientals i sostenibles a l'aula de literatura.
- Metacognició i comprensió lectora.
- Pensament crític.
- Creativitat i pensament creatiu.
Martínez León, Patricia patricia.martinez-leon@uv.es https://orcid.org/0000-0002-7269-5505
- Educació literària, poètica i teatral i la seua convergència amb la perspectiva de gènere.
- Escriptura creativa.
- Educació intercultural.
Méndez Cabrera, Jeroni jeronimo.mendez@uv.es https://orcid.org/0000-0003-2248-6577
- Literatura infantil i juvenil: estudi i aplicacions didàctiques.
- Còmics, videojocs i narratives transmèdia en l'educació lectora i literària.
- Clàssics literaris en contextos educatius.
- Metodologies actives per a l'ensenyament de la literatura.
Monferrer Palmer, Aina aina.monferrer@uv.es https://orcid.org/0000-0001-9771-8200
- Gegrafies literàries.
- TIC i ensenyament de llengües.
- La cançó des de l'interaccionisme sociodiscursiu.
- Vicent Andrés Estellés.
Morón Olivares, Eva eva.moron@uv.es https://orcid.org/0000-0003-2180-2857
- Anàlisi de didàctic del contingut i de materials per a l’ensenyament i aprenentatge de llengües maternes i estrangeres.
Oltra Albiach, Miquel A. miquel.oltra@uv.es http://orcid.org/0000-0001-6879-0086
- El tractament de la diversitat en la literatura infantil.
- Iniciació a la lectura i a l'escriptura.
- Dramatització, titelles i formació literària.
Reyes Torres, Agustín agustin.reyes@uv.es http://orcid.org/0000-0003-1058-3513
- Didàctica de l'anglès com a llengua estrangera.
- Formació de professorat de llengua estrangera.
- La multimodalidad i la pedagogia de les multiliteracitats.
- La literatura i el desenvolupament de la competència literària.
- Ensenyament i aprenentatge de l'espanyol com a llengua estrangera.
- La dimensió afectiva i les relacions d'influència en l'aprenentatge de la LE.
Rodrigo Segura, Francesc francesc.rodrigo@uv.es http://orcid.org/0000-0003-3937-9946
- "Educació lectora i literària i Aprenentatge Basat en Projectes (ABP).
- Promoció de la creativitat literària en l'educació: seqüències didàctiques, projectes i tallers.
- Ensenyar llengua i literatura en el marc de la LOMLOE: Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i Situacions d'Aprenentatge.
- Llengua i literatura en el currículum: aprenentatge integrat de llengua i contingut, integració de llengües i transdisciplinarietat.
Saneleuterio Temporal, Elia elia.saneleuterio@uv.es http://orcid.org/0000-0003-4060-9518
- Didàctica de l'escriptura i de la revisió textual (ortografia / escriptura acadèmica).
- Disseny i recerca en aprenentatge col·laboratiu.
- Avaluació orientada a l'aprenentatge, especialment mitjançant TIC (EOA / e-EOA).
- Currículum i anàlisi de contingut axiològic.
- Didàctica del símbol en l'educació literària: identitat, estudis de gènere.
- Persona i diversitat en el cinema d'animació.
- Poesia a l'aula (Infantil / Primària / Secundària / ELE).
Sontolària Òrrios, Alicia alicia.santolaria@uv.es https://orcid.org/0000-0002-5258-7742
- Alfabetització inicial (ensenyament-aprenentatge de la llengua escrita dels 3 als 8 anys).
- Ensenyament de la lectura i l’escriptura mitjançant gèneres textuals i seqüències didàctiques en els primers cursos escolars.
- Les dificultats d’aprenentatge de la lectura i l’escriptura en Educació Primària des d’una perspectiva inclusiva.
- Didàctica del Multilingüisme.
Sanz Moreno, Raquel raquel.sanz-moreno@uv.es https://orcid.org/0000-0002-0861-6665
- Traducció audiovisual (doblatge, subtitulació, veu superposada, audiodescripció) i ensenyament-aprenentatge de llengües estrangeres (francés i anglés).
- Accessibilitat i adaptació de materials docents audiovisuals per a persones amb diversitat funcional sensorial (Audiodescripció i Subtitulació per a Sords).
- Tractament Integrat de Llengües i Continguts.
- Seqüències didàctiques en entorns multilingües, seguint el model del projecte EGRAMINT.
Tordera, Juan Carlos juan.tordera@uv.es https://orcid.org/0000-0002-6297-4180
- Adquisició de la lectura i l'escriptura
- Adquisició i trastorns del llenguatge i de la parla: del TSH al TDL/TEL.
- El llenguatge en el trastorn d'espectre autista.
Villacañas de Castro, Luis Luis.villacanas@uv.es https://orcid.org/0000-0002-4121-254X
- Educació democràtica i treball per projectes.
- Pedagogia crítica en l'ensenyament de la llengua anglesa.
- Pedagogies culturalment sostenibles en l'ensenyament de llengües: cultura, llengua i identitat.
- Investigació acció educativa i desenvolupament professional del professorat.