Logo de la Universitat de València Logo Màster en Màrqueting i Investigació de Mercats Logo del portal

El Treball fi de Màster consisteix en la realització pràctica d'un projecte per part de cadascun dels estudiants, amb l'objectiu últim d'oferir-los l'oportunitat que adopten un enfocament multidisciplinari en la presa de decisions màrqueting dins d'una indústria/sector/empresa determinada.

El treball requereix que l'estudiant analitze dades de l'entorn i que aplicació un gran conjunt d'habilitats i coneixements per a la resolució de problemes empresarials reals. L'objectiu del treball és resoldre algun problema real de manera sistemàtica mitjançant el desenvolupament d'un Pla de Màrqueting.

El treball haurà de contindre objectius clars i ser d'utilitat per a algun col·lectiu concret, facilitant implicacions gerencials a aquest col·lectiu (directius, accionistes, treballadors etc.) que puguen utilitzar els resultats del mateix de manera beneficiosa. El treball haurà de demostrar les competències de l'alumne com a professional en l'àmbit del màrqueting. D'aquesta manera, l'estudiant ha de considerar aspectes ètics, legals i socials entre altres.

Així doncs, es tracta d'una assignatura de caràcter anual de 6 crèdits ECTS, que contempla l'elaboració d'un projecte que es defensarà públicament seguint la normativa que les universitats sòcies establisquen.

La asignació del tutor/a es farà al començament de curs, i tindrà com a criteri prioritari que el tutor/a siga professor o expert en la especialitat escollida pel estudiant.