
El proper dia 18 de Novembre de 2016, entre 12:30 i 14:00 tindrà lloc a l'aula 9 de la Facultat de Psicologia una nova conferencia dins del cicle de conferències "Trobades Mindful". En este cas estarà impartida pel professor de la Universitat del País Basc, David Alvear amb el títol “Mindfulness en positivo: Profundizando en los cuatro constituyentes de la felicidad”. La conferència serà impartida en espanyol.
En la conferència, s'analitzaran els quatre constituents de la felicitat, els quals se sostenen des d'una perspectiva teòrica en la integració d'aquestes dues àrees d'investigació científica emergents: el mindfulness i la psicologia positiva. Posteriorment es duran a terme diferents pràctiques meditatives susceptibles d'integrar mindfulness i psicologia positiva. Es finalitzarà amb les conclusions derivades d’allò exposat i practicat.
David Alvear és professor associat de la Universitat del País Basc, psicoterapeuta i instructor de mindfulness en el centre de psicologia integral Baraka, autor del llibre "Mindfulness en positivo" (Ed. Milenio) i de diversos capítols de llibre i articles científics.