Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

El Comité de Qualitat del Centre és l'òrgan que desenvolupa les tasques de planificació i seguiment del SAIC (Sistema d'Assegurament Intern de Qualitat), actuant a més com un dels vehicles de comunicació interna de la política, objectius, plans, programes, responsabilitats i assoliments d'aquest sistema.

Comité de Qualitat: Composició

Funcions

  1. Verificar la planificació del SAIC del Centre, de manera que s'assegure el compliment dels requisits generals del Manual del SAIC, de la Política i els Objectius de la Qualitat i dels requisits previstos en les guies de verificació i certificació corresponents.
  2. Proposar, revisar i fer un seguiment de la Política i els Objectius de Qualitat del Centre i informar-ne la comunitat educativa.
  3. Fer el seguiment de l'eficàcia dels procediments a través dels indicadors i evidències associats a aquests. Per a això, tots els procediments conclouen amb un procés d'avaluació i propostes de millora que anualment ha de revisar.
  4. Controlar l'execució de les accions correctives i/o preventives, de les actuacions derivades de la revisió del sistema. I, en general, de tots els procediments.
  5. Gestionar i motivar perquè es duga a terme la implantació de les propostes de millora del SAIC suggerides en els procediments que s'han plantejat en el SAIC.
  6. Decidir la periodicitat i la durada, dins del seu àmbit de competència, dels procediments de recollida d'enquestes de mesura de la satisfacció dels grups d'interés.
  7. És informat pel responsable Tècnic de Qualitat dels resultats de les enquestes de satisfacció i proposa criteris per a la consideració de les propostes de millora que es puguen derivar d'aquests resultats.
  8. Supervisar la informació i rendir comptes a la comunitat educativa, generalment a la Junta de Centre, dels procediments d'avaluació i millora que s'han dut a terme.