La Universitat de València disposa de diversos programes d'intercanvi gràcies als quals tindràs la possibilitat de desenvolupar i compartir coneixements i experiències en altres universitats. Destaquen:
- ERASMUS
- Programa Internacional
- SICUE
El desenvolupar part de la carrera, i fins i tot realitzar pràctiques en l'estranger, té un gran efecte positiu en el futur de l'estudiant, des de millorar el coneixement d'idiomes, adquirir independència i introduir-se en noves cultures fins a incrementar la perspectiva laboral i professional.
Qui participa en el procés?
En tot programa d’intercanvi estan involucrades 4 figures:
1. El Servei de Relacions Internacionals i Cooperació de la Universitat de València
- Es el servei principal en matèria de mobilitat de la Universitat de València
- Realitza i gestiona les convocatòries dels programes d’intercanvi, inclosa la verificació del requisit lingüístic.
- Estableix les condicions econòmiques de les beques d’intercanvi i les gestiona.- Assigna les places del Programa Internacional i SICUE.
- Gestiona qualsevol procés vinculat amb ENTREU. (Atenció, l’Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat de Psicologia i Logopèdia no té accés a aquests processos ni a la documentació proporcionada a través d’aquest, per a resoldre qualsevol dubte heu de contactar amb ells directament).
2. L’Oficina de Relacions Internacionals de la Facultat de Psicologia i Logopèdia (ORI – FdP)
- Gestió administrativa de la mobilitat dels estudiants del Grau en Psicologia i del Grau en Logopèdia.
- Assignació de destinacions ERASMUS en col·laboració amb els Coordinadors de Mobilitat.
- Assistència a l’estudiant en la matrícula a la Universitat de València.
- Processos administratius relacionats amb els Learning Agreements i les notes.
- Arxiu de documentació. Ací ha de constar en tot moment una còpia del contracte d’estudis i les seues possibles modificacions formalitzades degudament.
- Informació general.
3. Els coordinadors de Mobilitat de la Facultat de Psicologia i Logopèdia
- Suport acadèmic a l’estudiant per a la configuració del contracte d’estudis.
- Aprovació del contracte d’estudis.
- Convalidació de notes.
4. L’estudiant
És responsable de:
- Tenir informació actualitzada de la universitat de destinació (terminis, idiomes…)
- Complir requisits i terminis.
- Guardar els documents originals i enviar-los dins el termini.
- Matricular-se i seguir les instruccions estipulades per la universitat de destinació.