Enllaç a Facultat de PsicologiaUniversitat de València Logo del portal

  • CE1: Registrar, sintetitzar i interpretar les dades arreplegats a partir dels avanços tecnològics, integrant-los en el conjunt de la informació del pacient i comunicar-los de manera comprensible als diferents agents implicats en l'enfocament terapèutic.
  • CE2: Integrar la informació procedent de diferents especialistes per a poder oferir un diagnòstic coherent del pacient.
  • CE3: Formular pronòstics d'evolució en funció de les dades procedents dels diferents especialistes que integren l'equip multidisciplinari.
  • CE4: Dissenyar i dur a terme els tractaments logopèdics individuals i col·lectius en poblacions amb trastorns del neurodesarrollo, establint objectius, etapes, activitats i procediments específics per a esta població valorant críticament els mètodes, tècniques i recursos, implementant noves metodologies avançades i adaptades a esta població.
  • CE5: Implementar els últims avanços en tractaments logopèdics individuals i col·lectius en poblacions de pacients amb alteracionesacústicas i de la veu en xiquets i adults, establint una valoració crítica i autònoma d'objectius, etapes, activitats i procediments de millora amb els mètodes, tècniques i recursos avançats per a esta població.
  • CE6: Dissenyar i dur a terme els tractaments logopèdics individuals i col·lectius, establint objectius, etapes, activitats i procediments de millora amb els mètodes, tècniques i recursos avançats en pacients afligits de trastorns degeneratius i altres trastorns d'etiologia central.
  • CE7: Planificar i difondre estratègies i programes de prevenció en poblacions d'alt risc.
  • CE8: Identificar pautes de detecció primerenca de trastorns de la comunicació en poblacions de xiquets i adults.
  • CE9: Conéixer els diferents servicis, el funcionament i els aspectes administratius existents en centres d'actuació logopèdica amb equips multidisciplinaris.
  • CE10: Conéixer els recursos humans amb què es compte en els centres sanitaris i el procediment d'intercanvi d'informació entre els seus components respectant els aspectes organitzatius.
  • CE11: Conéixer els aspectes ètics i deontològics de la informació clínica entre els distints professionals d'un equip multidisciplinari en centres amb llocs de logopèdies i les implicacions del seu ús per al logopeda.
  • CE12: Manejar els instruments administratius associats a la gestió de centres sanitaris amb competències en l'àmbit de la Logopèdia.
  • CE13: Participar activament en associacions professionals amb implicacions en l'àmbit professional del logopeda, aportant iniciativa, valoracions i competències de treball autònom quant a la contínua actualització professional i científica del logopeda.
  • CE14: Ser capaç de seleccionar la informació de manera eficar per a aconseguixen un avanç en el coneixement logopèdic.
  • CE15: Manejar nous instruments, tècniques i bases bibliogràfiques necessaris per a obtindre nova informació i la contínua actualització d'acord amb criteris internacionals d'excel·lència en el camp de la Logopèdia.
  • CE16: Adquirir conocimientos metodológicos científicos suficientes como para probar hipótesis que supongan un avance en el conocimiento en Logopedia tanto con grupos como en el ámbito clínico del caso único.
  • CE17: Dissenyar i implementar programes de rehabilitació adaptats a les característiques del pacient.
  • CE18: Presentar públicament idees, procediments i informes logopèdics i d'assessorar a persones i organitzacions.
  • CE19: Emetre juí en fnción de criteris, de normes externes o de reflexions personals. Els dits juís puden recolzar-se en informació incompleta o limitada que incloga reflexions sobre les resposablidades socials i ètiques vinculades a l'apliación de ss coneixements i juís.
  • CE20: Descripció de l'estructura i funconamieto del centre on es desenvolupar les pràctiques i les funcions de cada un dels agents i servicis implicats en el proaixò terapútico.
  • CE21: Relacionar els estudis cursats amb les actividads professionals.
  • CE22: Ser capaç de sintetitzar i destca l'aspectes ma importants del treball realitzat.
  • CE23: Ser capaç de comunicar i transmetre amb claredat el mètode utilitzat i els resultats obtinguts.
  • CE24: Contrastar i discutir els resultats propis amb els obtinguts per altres estudis del mateix camp d'investigació.
  • CE25: Poder elaborar noves qüestions i hipòtesi a partir dels resultats obtinguts.
  • CE26: Valorar de forma crítica les tècniques i els instruments d'avaluació i diagnòstic en Logopèdia, així com els procediments done-la intervenció logopèdica.
  • CE27: Conéixer i valorar de forma crítica la terminologia i la metodologia pròpies de la investigació logopèdica.