El dilluns 27 de setembre es van entregar els premis concedits als treballs fi d'estudis convocats dins de les accions del projecte d'innovació docent de la Facultat de Psicologia i Logopèdia per al curs 2020-21.
Els premis van ser destinats a treballs que reflectiren les aplicacions de la psicologia i la logopèdia per a afrontar conseqüències derivades de la pandèmia.
Van resultar premiats els següents treballs:
En el Grau en Psicologia:
“TDAH en confinament” d'Alicia Utrillas González. Tutor Ladislao Salmerón (Dpt. Psicologia Evolutiva i de l'Educació)
“La conducta prosocial durant el covid-19: Una revisió sistemàtica de la literatura” de Fátima Jihad Jebbar. Tutora: Laura Badenes (Dpt. Metodologia de les CC del comportament)
“Estat emocional i satisfacció vital en adolescents espanyols i xilens: conseqüències de la pandèmia” de Víctor Ciudad Fernández. Tutores: Inmaculada Montoya i Konstanze Schoeps, (Dpt. Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics).
En el Grau en Logopèdia:
“Paper del logopeda en la disfàgia hospitalària durant la COVID-19: una revisió sistemàtica” de Josselyn Maylith Zamora Pérez. Tutor: Vicent Rosell (Dpt. Psicologia Bàsica)
“Revisió sistemàtica sobre la Telepráctica en la logopèdia en Temps de Covid-1” d'Inmaculada Susarte Miguel. Tutor: Vicent Rosell (Dpt. Psicologia Bàsica)
En la categoria de Màster:
“Proposta d'un programa d'intervenció enfront de l'impacte psicosocial de la pandèmia per Covid-19 en adults majors” de Laura Pérez Guillamón, estudiant del Màster en Psicogerontología. Tutora: Rosa Redolat (Dpt. Psicobiologia).
Imatges: