Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Col·labora el Govern d'Espanya
03/09/2019
  • El projecte de la Facultat "El teatre és pura química; la Subvencion FECYT 2019 al Teatre Químicquímica és pur teatre" ha estat seleccionat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) en la seva convocatòria 2019 d'ajudes per al foment de la cultura científica, tecnològica i de la innovació.

La FECYT, dependent del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, ha rebut un total de 279 sol·licituds dins de la línia d'actuació 2 (Educació i vocacions científiques) i d'elles ha escollit 73 en la resolució provisional que s'acaba de fer pública, entre les quals es troba el projecte del teatre químic de la Facultat de Química. La subvenció atorgada, 6.000 €, permetrà dur a terme un dels objectius essencials de la iniciativa per al curs que ve: portar-la fora del Campus de Burjassot-Paterna. De fet, es preveu la representació de l'obra en altres localitats valencianes, per tal d'arribar a l'alumnat que no tiene un fàcil accés a les activitats de divulgació científica organitzades habitualment per la Facultat.

29/04/2019
  • Amb motiu del 50 aniversari de la Facultat de Ciència i 50 aniversario de la Facultad de Ciencia y Tecnología de la de la Universidad del País VascoTecnologia de la de la Universitat del País Basc, el Teatre Químic va ser convidat a fer una representació en el Paranimf de la seua Facultat en Leioa.
    En acabar rebem les felicitacions dels assistents i l'agraïment del seu degà, Fernando Plazaola Muguruza, i de la seua vicedegana, Monika Ortueta Aldama, Vicedegana de Comunicació i Projecció Social i persona que s'havia encarregat d'organitzar la nostra visita.
    Des d'ací, les gràcies a tots i totes. El viatge ha sigut llarg però molt satisfactori, doncs ens portem tot el seu afecte i bon acolliment.