Logo de la Universitat de València Logo del portal

HORARI D'OBERTURA
24 hores

BIBLIOTEQUES

AVÍS: Durant l'horari d'obertura extraordinària no hi haurà servei de préstec, solament consulta en sala

CIÈNCIES
(Campus Burjassot)

28 d'abril de 9.00 a 14.00 h

CIÈNCIES SOCIALS
(Campus Tarongers)

(Sols la planta -1)

28-29 d'abril, 5-6 i 12-13 de maig de 9.00 a 21.00 h

HUMANITATS
(Campus Blasco Ibañez)

28-29 d'abril, 5-6 i 12-13 de maig de 9.00 a 21.00 h

Per accedir a la biblioteca en aquest període, els usuaris s'identificaran amb la targeta universitària o qualsevol document que els acredite com a membres de la Universitat. Es podrà demanar el DNI per a comprovar que l'usuari és el propietari de la targeta.

Usuaris: Estudiants, professor, PAS, residents en el col·legi major Rector Peset, persones pertanyents a institucions que han signat un conveni amb la Universitat i membres del col·lectiu Alumni UV.