Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Digital resources to boost teamwork in the classroom

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Anglès
Durada total 8
Durada presencial 8
Programa PRIDA
Modalitat formativa Curs
Període 2on quatrimestre
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 01
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 21/11/2022
Data de finalització del curs 28/11/2022
Data d'inici d'inscripció 13/09/2022
Data de finalització d'inscripció 16/09/2022
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 21/11/2022 09:30 21/11/2022 13:30 Aula 2.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
2 28/11/2022 09:30 28/11/2022 13:30 Aula 2.2 SFPIE Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE)
Perfil professional destinataris
Lecturers of the Universitat de València, with no experience in the use of ICT resources to boost student's teamwork in the teaching-learning process.
Criteris de selecció

Participants will be selected according to the following criteria:
- For those courses that have specific requirements, it must be verified that the applicants actually meet them.
- Preference will be given to the requests of those applicants who have not taken courses with similar characteristics in the last three years.
- Likewise, preference will be given to those who have not taken training courses in the last three years.
- In the event of a tie between applicants in application of the above criteria, it will be necessary to adhere to the rigorous order of entry of the applications (day and time of presentation)

Professorat UV
  • Badia Valiente, Jose David
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Cap de Seccio-Servei
  • Cap Iniciativa Per a Sostenibilitat
Ver ficha
Estructura UV organitzadora
  • Servei de Gestió de la Investigació
  • Objectius formatius

    - To understand the benefits and barriers for the implementation of teamwork.
    - To test  ICT tools for the boosting synchronous and asynchronous teamwork in teh teaching-learning process.
     

    Competències que es desenvoluparan

    - Technical ICT and transversal skills for teaching teamwork in the classroom.

    Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

    Attendance and participation

    Inscripció