Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 15/07/2022 11:00 | 15/07/2022 13:00 | En línia | |
2 | 18/07/2022 11:00 | 18/07/2022 13:00 | En línia | |
3 | 19/07/2022 11:00 | 19/07/2022 13:00 | En línia | |
4 | 20/07/2022 11:00 | 20/07/2022 13:00 | En línia | |
5 | 21/07/2022 11:00 | 21/07/2022 13:00 | En línia |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Menescardi Royuela, Cristina
- PDI-Prof. Permanent Laboral Ppl
Adquirir els coneixements necessaris per a poder utilitzar l'aula virtual per a vaig impartir formació a distància o com a complement a la formació presencial.
• Saber organitzar els continguts d'un curs, utilitzant adequadament els recursos i activitats disponibles en *Moodle, des d'un nivell inicial a un nivell avançat.
• Saber aplicar els mòduls de comunicació i col·laboratius amb la finalitat de promoure i dinamitzar la participació de l'alumnat.
• Introduir a la persona assistent en els coneixements i creació d'activitats avançades de l'aula virtual que li faciliten un major i millor ús i administració de *Moodle per a l'ensenyament i avaluació en línia.
• Aprendre a utilitzar correctament les eines d'avaluació i qualificació.
• Saber exportar la informació de les qualificacions a les Actes d'Avaluació.
• Conéixer les possibilitats de restauració de recursos.
Característiques dels entorns virtuals d'aprenentatge.
• Navegació per la interfície de Moodle.
• Edició d'un curs.
• Creació de recursos i activitats nivell inicial
• Qüestionaris
• Feedback
• Etiquetes
• Arxius
• Carpetes
• Consultes
• Realització d'activitats nivell avançat:
• Programador d'activitats a l'aula virtual.
• Contingut interactiu i audiovial: H5P i Edumedia
• Contingut col·laboratiu: Wiki i Fòrum
• Inclusió d'un Paquet Scorm amb els continguts del curs a l'aula virtual
• Gestió de les qualificacions en Moodle. El qualificador o llibre de qualificacions
• Categories
• Ítems de qualificació
• Càlcul de les qualificacions
• Altres mètodes de qualificació
• Rúbriques
• Escales
• Còpies de seguretat i restauració.
Capacitar al professorat per a poder administrar, crear activitats diverses i qualificar dins un entorn virtual d'ensenyament-aprenentatge.
Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
• Assistència almenys del 85% de les sessions síncrones.
• Realització de les tasques proposades de manera asíncrona. Realització d'una tasca final.