Sessió | Data i hora d'inici | Data i hora de finalització | Aula | Ubicació |
---|---|---|---|---|
1 | 08/05/2023 09:30 | 08/05/2023 13:30 | Aula 1.1 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
2 | 10/05/2023 09:30 | 10/05/2023 13:30 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
3 | 15/05/2023 09:30 | 15/05/2023 13:30 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
4 | 17/05/2023 09:30 | 17/05/2023 12:30 | Aula 1.2 SFPIE | Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) |
Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:
- Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.
- S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.
- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.
- En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació)
- Lopez Martinez, Amelia Lucia
- PAS-Facultatiu/Va
- (Nivel de) Cap de Seccio-Servei
- Conéixer les recomanacions per a seleccionar la forma de la signatura normalitzada.
- Mostrar les diferents eines per a la difusió de la signatura i donar visibilitat a les publicacions del currículum.
- Seleccionar les eines que més s'adeqüen a les necessitats de l'investigador.
- Creació i curació de perfils.
1ª sessió (4h):
- Identitat acadèmica digital: definició i característiques.
- Per què normalitzar la teua signatura?
- Perfils d'autor i xarxes socials: característiques.
- Indicadors bibliomètrics associats als perfils: la seua importància en l'avaluació científica.
2ª sessió (4h):
- ORCID com a principal identificador d'autor.
- Scopus Author Identifier
3ª sessió (4h):
- WoS/Publons (Researcher ID)
- Google Acadèmic
4ª sessió (3h):
Xarxes socials: Researcher Gate i Twitter
Capacitat analítica
Us de les TIC en el context profesional
Gestió de la informació
Se seguirà una metodologia activa en la qual s'alternaran les sessions expositives necessàries per a l'assoliment dels coneixements teòrics o teoricopràctics amb sessions de caràcter pràctic, organitzades a través del treball per tasques. Al final de cada bloc expositiu es realitzarà un torn obert de debat per a resoldre qualsevol qüestió i compartir reflexions.
Entre les tasques a realitzar destinades a avaluar l’activitat, l'alumne haurà de revisar la documentació aportada i realitzar les pràctiques indicades.
Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a