Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

Model d'avaluació de la docència: DOCENTIA-UV. Estratègies per a un adequat emplenament

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 6
Durada presencial 6
Programa PAD
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2023-2024
Edició 01
Any del pla de formació 2024
Data d'inici del curs 25/09/2024
Data de finalització del curs 27/09/2024
Data d'inici d'inscripció 05/09/2024
Data de finalització d'inscripció 13/09/2024
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 25/09/2024 10:00 25/09/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE
2 27/09/2024 10:00 27/09/2024 13:00 Aula 2.1 SFPIE
Professorat UV
  • Piñana Manuel, Estefania
  • PAS-E.T.S. Planificacio, Analisi i Avaluacio
Ver ficha
  • Balaguer Olivas, Irene
  • PAS-E.T.M. Planificacio, Analisi i Avaluacio
Ver ficha
  • Pou Amerigo, Rosendo
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Delegat/Delegada Rector/A
  • Responsables de Gestio Academica
  • Per a Transformacio Docent
Ver ficha
Objectius formatius

•    Conéixer les principals característiques del Manual per a l'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat de la UV. (Programa DOCENTIA)
•    Distingir els diferents instruments per a l'avaluació
•    Conéixer l'eina informàtica que fa costat al procés d'avaluació
•    Identificar els mèrits docents que cal incloure en l'avaluació i la seua adequada ubicació en la plataforma
•    Identificar els mèrits docents que cal documentar i com cal fer-ho
•    Desenvolupar l'esquema de l'autoinforme i reflexionar sobre la pràctica docent

Continguts

1.    Presentació del Manual per a l'Avaluació de l'Activitat Docent del Professorat de la UV. (Programa DOCENTIA)
1.1.    Principals característiques
1.2.    Instruments
1.3.    Eina informàtica: mèrits docents que es valoren i com incloure'ls
2.    Taller: elaboració autoinforme
2.1.    Reflexió sobre la pràctica docent (incidències i propostes de millora)

Competències que es desenvoluparan

•    Capacitat de discriminació de les tasques docents avaluables i com documentar-les
•    Capacitat de reflexió sobre la pràctica docent
•    Capacitat per a identificar punts febles i dissenyar propostes de millora

Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Per a obtindre la certificació final cal obtindre la qualificació de “Apte” en el curs i per tant ha d'haver complit els criteris d'avaluació següents:
•    Assistència almenys del 85% de les sessions.
•    Lliurament i presentació en l'última sessió del taller d'una tasca final.

Inscripció