Logo de la Universitat de València Logo Servei de Formació Permanent i Innovació Educativa (SFPIE) Logo del portal

TREBALL DE FINAL DE GRAU (I). PLANIFICACIÓ, DESENVOLUPAMENT, CORRECCIÓ I AVALUACIÓ

Destinataris PDI
Modalitat d'impartició Presencial
Llengua Castellà
Durada total 4
Durada presencial 4
Programa Oferta pròpia -SFPIE
Modalitat formativa Curs
Curs acadèmic 2021-2022
Edició 03
Any del pla de formació 2022
Data d'inici del curs 05/04/2022
Data de finalització del curs 05/04/2022
Data d'inici d'inscripció 15/12/2021
Data de finalització d'inscripció 23/12/2021
Sessions
Sessió Data i hora d'inici Data i hora de finalització Aula Ubicació
1 05/04/2022 10:00 05/04/2022 14:00 Aula AF-16 A. Aulario Interfacultativo
Criteris de selecció

Es seleccionaran les persones participants d'acord amb els criteris següents:

 - Per a aquells cursos que tinguen requisits específics, s’ha de comprovar que efectivament les persones sol·licitants els reuneixen.

 - S’atorgarà preferència a les peticions d'aquelles persones sol·licitants que no hagen realitzat cursos de característiques semblants en els últims tres anys.

- Així mateix, s’atorgarà preferència a aquells que no hagen realitzat cursos de formació en els últims tres anys.

 - En cas d'empat entre sol·licitants en aplicació dels anteriors criteris, caldrà ajustar-se al rigorós ordre d'entrada de les sol·licituds (dia i hora de presentació).

Professorat UV
  • Canto Domenech, Jose Rafael
  • PDI-Titular d'Universitat
  • Coordinador/a Curs
  • Director/a de Servei General
Ver ficha
Objectius formatius
  • Reflexionar sobre la naturalesa dels TFG i la seua gestió.
  • Donar pautes de treball per poder portar avant la tutorització dels TFG amb èxit.
Continguts

El curs es divideix en dues partes:

  • Primera part - Sessió expositiva amb èmfasi en aspectes com:
  • Què és (i què no és) un TFG: contextualització dels TFG a la Universitat de València.
  • Què hem de fer (i què no hem de fer) com a tutors: el paper del tutor/a del TFG.
  • Metodologia a seguir en el procés de tutorització dels TFG.
  • Segona part - Treball per grups, realització de unes tasques concretes i posterior exposició de producte.
Competències que es desenvoluparan
  • Ser capaç d’oferir pautes bàsiques per a la tutorització de TFG.
  • Ser capaç de gestionar el treball que comporta el TFG.
  • Reflexionar sobre el procés d’ensenyament i aprenentatge del TFG.
Criteris i procediment d'avaluació de l'activitat

Assistència, com a mínim, al 85% de les hores presencials i fer les tasques obligatòries fixades en el programa o encomanades per el/la tutor/a o professor/a.

Inscripció