Abans d’iniciar la sol·licitud de l’ajuda:
- Ets estudiant de la Universitat de València?
- Formes part d’una associació d’estudiants o tens previst d’ajuntar-te amb un mínim de dos estudiants per fer un col·lectiu? O bé vols presentar-te a títol individual?
- Esteu inscrits en el Cens d’associacions i col·lectius de la Universitat de València? (només per associacions i col·lectius)
- Saps que hi ha models per a la presentació dels documents que es demanen en la sol·licitud d’aquestes ajudes?
- Si sou un col·lectiu o una associació, podeu acreditar la presència efectiva de dones i homes en les dades del Cens de manera que almenys una de les tres persones representants del col·lectiu siga dona?
- L’activitat que teniu en ment es desenvolupa dins dels espais de la UV o en espais virtuals?
- Va dirigida a l’estudiantat de la Universitat de València? Recorda que l’estudiantat de la UV ha de ser el destinatari principal de les activitats que es proposen.
→ L’estudiantat que forme part d’associacions o de col·lectius, i que està interessat en aquestes ajudes però no està inscrit en el Cens, pot tramitar-ne la inscripció mentre estiga obert el termini de sol·licitud.
1. Quan presentes la sol·licitud:
- Ets la persona representant de l’associació, és a dir, presideixes l’associació o tens autorització expressa?
- Tens a mà tota la informació que cal consignar en la sol·licitud? (dades de l’associació i persona representant, altres estudiants, nom del projecte i pressupost econòmic).
- Tens el projecte de l’activitat, seguint la plantilla disponible, en format DOC?
- Tens el document de compromís signat per l’estudiantat participant en el projecte?
- En cas de ser col·lectiu o un/a sol·licitant a títol individual, tens la declaració d’estar al corrent de les obligacions tributàries segons el model normalitzat proporcionat pel Sedi de cada un dels estudiants que rebran una part de l’ajuda?
→ Si la documentació lliurada en aquesta fase no compleix els requisits establerts, se us demanarà mitjançant la Seu Electrònica UV que la completeu.
2. Quan obtingues l’ajuda:
- Has comprovat l’import concedit i et permet realitzar l’activitat com la tenies prevista?
- Has realitzat l’acceptació de l’ajuda signant i enviant el document corresponent?
- Recordes que les ajudes no es poden utilitzar per al pagament a estudiants de la UV ni tampoc es poden destinar a despeses del funcionament ordinari de l’associació o col·lectiu, si és el cas?
3. Quan organitzes l’activitat:
- Has reservat l’espai per a realitzar l’activitat?
- Has concretat les condicions de participació de les persones que formaran part de l’activitat?
- Has preparat el material de difusió amb la localització del logotip de manera adequada ?
- Has enviat còpia del material de difusió elaborat al Sedi?
- Has difós el material entre els teus contactes i entre els participants perquè col·laboren en la difusió?
- Estàs guardant tots els tiquets i factures originals?
4- Una vegada finalitzada l’activitat, a fi de justificar l’ajuda:
- Saps que la documentació justificativa de la subvenció s’ha de presentar dins del termini que estableixen les bases de la convocatòria?
- Has redactat una memòria de l’activitat seguint els requeriments establerts en les bases de la convocatòria i segons el model proporcionat pel Sedi?
- Has preparat un informe econòmic segons la plantilla de justificació proporcionada pel Sedi?
- Tens les factures originals a nom de l’associació o de l’estudiantat?
- Tens fotografies i/o audiovisuals per verificar la realització de les activitats objectes de subvenció?
- Has reservat per al Sedi un exemplar de cadascun dels objectes i recursos produïts, així com de les publicacions editades en paper o, en cas de produccions audiovisuals, en suport digital?
- Has emplenat la fitxa de tercers, facilitada pel Sedi, de l’associació o de cada un dels estudiants i estudiantes, agrupats o no?
- Saps que has de conservar els documents justificatius de l’activitat realitzada, inclosos els documents electrònics, mentre puguen ser objecte d’actuacions de comprovació i control?