Logo de la Universitat de València Logo del portal

• Servei d'Informàtica

Què és RODERIC?

RODERIC (Repositori d'Objectes Digitals per a l'Ensenyament la Recerca i la Cultura) és el repositori institucional de la Universitat de València. Es concep com una finestreta única per a l'accés i la difusió de la producció digital de la Universitat. RODERIC respon al compromís de la Universitat amb el moviment d'accés obert al coneixement adquirit amb la seua adhesió a la Declaració de Berlín (30 Setembre de 2008).

Què es pot trobar en RODERIC?

Està destinat a arreplegar i difondre la producció digital generada pels membres de la comunitat universitària en matèria de cultura, docència, col·leccions digitals, i investigació. Els continguts abasten totes les matèries científiques que s'imparteixen a la Universitat i recull tot tipus de materials digitals, tant preprints com postprints, comunicacions a congressos, documents de treball, materials docents i objectes d'aprenentatge, revistes editades per la Universitat de València, així com documents i materials resultants de l'activitat institucional realitzada pels seus centres, unitats i serveis.

Accés a RODERIC