Logo de la Universitat de València Logo Servei de Política Lingüística (SPL) Logo del portal

Obtenció dels certificats de la CIEACOVA

• 22 de març de 2021

Obtenció del certificat de la CIEACOVA

La Universitat de València expedeix els certificats digitals de la CIEACOVA amb codi de verificació segur i validesa plena. Per a accedir-hi cal seguir el procediment següent:

1. Cliqueu ací i identifiqueu-vos amb l’usuari de la Universitat per a accedir al formulari de sol·licitud.
  2. Empleneu el formulari i en la pestanya "Selecció de certificat" trieu CCID (Certificats de coneixement d’idiomes).
  3. IMPORTANT: En la pestanya "Acabar", accepteu les notificacions telemàtiques. Altrament no es generarà el certificat de manera automàtica.
  4. Feu clic sobre el botó "Finalitzar i anar al meu lloc personal".
  5. Aneu a "Historial d’expedients".
  6. En la sol·licitud corresponent al certificat, cliqueu en la icona del sobre amb una fletxa verda que apareix en la columna "Resol".